سايپا نيوز: جشنواره فروش روياي برفي محصولات گروه خودروسازي سايپا همچنان ادامه دارد

مدير بازاريابي و فروش سايپا گفت: شرايط متنوع جشنواره فروش روياي برفي محصولات گروه خودروسازي سايپا همچنان ادامه دارد.

به گزارش سايپا نيوز، رضا تقوي مدير بازاريابي و فروش سايپا با اعلام اين خبرگفت : به دنبال اجراي فاز اول جشنواره فروش روياي برفي محصولات گروه خودروسازي سايپا كه در خصوص خودروهاي شركت پارس خودرو اجرا و از استقبال چشمگيري نيز برخوردار بود در فاز دوم اين جشنواره، از روز شنبه 20/9/95 به مدت يك ماه و يا با تكميل ظرفيت براي خودروهاي شركت سايپا آغاز خواهد شد.
 وي افزود: سبدي از انواع خودروها با متنوع ترين روش هاي فروش، تخفيف، سود مشاركت بالا و تسهيلات استثنايي براي اين جشنواره در نظر گرفته شده است.
مدير بازايابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در تشريح اين شرايط گفت: انواع پرايد با سقف تسهيلات 120 ميليون ريالي، تيبا و تيبا 2 با سقف تسهيلات 160 ميليون ريالي با بازپرداخت 32 ماهه و كمترين مبلغ پيش پرداخت با انواع روش فروش براي مشتريان محترم در نظر گرفته شده است.
وي با اشاره به تنوع محصول خودروهاي موجود در اين سبد افزود: خودروهاي سراتو ، CS35 و گروه برليانس H200 نيز با تسهيلات و بازپرداخت مناسب، تخفيف و سود مشاركت بالا قابل ارائه به هموطنان گرامي مي باشد.
تقوي تصريح كرد: هموطنان گرامي مي توانند از دو روش سايت اينترنتي گروه خودرو سازي سايپا به نشانيwww.saipagroup.ir  جهت اطلاعات بيشتر و يا نمايندگي هاي مجازگروه سايپا در سراسر كشور اقدام به ثبت نام و تحويل خودرو نمايند.
 همچنين مركز ارتباط با مشتريان گروه خودروسازي سايپا  با شماره تلفن 096770 پاسخگوي سوالات مشتريان خواهد بود.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک