حرفهاي محافظ امام خميني درباره امام

امام خمینی(س) بزرگ مردی بود که ملت ایران را از خفت،خواری و خفتگی نجات داد و بیدار ساخت.نظام 2500 ساله شاهنشاهی برای خود تمدنی ساخته بودند که برای ملت ایران ننگ به شمار می رفت و امام راحل با کلام الهی خود انقلاب عظیمی برپا کرد و همه جهانیان را آگاه ساخت.

عصر خبر: مهر علی قاسمی یکی از محافظان حضرت امام خمینی(س) با حضور در حرم مطهر گفت:سالیان طولانی افتخار خدمتگزاری به بیت امام راحل را داشتم.
وی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:خوشحالم از اینکه خداوند توفیقی را عنایت کرد تا بتوانم در خدمت رهبری باشم که جهان را بیدار کرد.
قاسمی در ادامه افزود:امام خمینی(س) بزرگ مردی بود که ملت ایران را از خفت،خواری و خفتگی نجات داد و بیدار ساخت.نظام 2500 ساله شاهنشاهی برای خود تمدنی ساخته بودند که برای ملت ایران ننگ به شمار می رفت و امام راحل با کلام الهی خود انقلاب عظیمی برپا کرد و همه جهانیان را آگاه ساخت.
وی تصریح کرد:به درستی که انقلاب اسلامی ایران مانند نوری شکوفا شد و جهان را در برگرفت و در طول سال هایی که در بیت امام راحل خدمت می کردم درس های بسیاری از ایشان آموختم که راهگشای زندگی ام است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک