رئیس کمیته ملی المپیک: موفقیت در رقابت های جهانی از دستاوردهای انقلاب است

جامعه ورزش رهرو اندیشه های امام و مقام معظم رهبری است و آن جمله معروف امام خمینی(ره) که فرمودند:"ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم."همواره در عمل نیز ثابت کردند که نسبت به ورزش تعصب خاصی داشتند.

عصر خبر: رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س)گفت:وظیفه خود می دانیم مثل اقشار مختلف جامعه به منظور تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در بارگاه ملکوتی ایشان گرد هم آییم و جامعه ورزش دین خود را به این امام عظیم الشان ادا کند.
کیومرث هاشمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:بعد از گذشت 38 سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی ایران جامعه ورزش همچنان پشتیبان منویات امام راحل است و نگاه و اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار می دهد.
وی در ادامه بیان کرد:جامعه ورزش رهرو اندیشه های امام و مقام معظم رهبری است و آن جمله معروف امام خمینی(ره) که فرمودند:”ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم.”همواره در عمل نیز ثابت کردند که نسبت به ورزش تعصب خاصی داشتند.
هاشمی تصریح کرد:چنانچه حمایت های امام راحل نبود نمی توانستیم شاهد موفقیت های چشمگیری در عرصه ورزش باشیم.امروز به لطف حمایت های امام بزرگوار موفقیت های خوبی در المپیک ها،بازی های آسیایی و رقابت های جهانی هستیم که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک