تزریق پول تقلبی به بازارهای کردستان عراق

یکی از روزنامه های منتشره در کردستان عراق نسبت به پخش پول های تقلبی در بازارهای کردستان عراق هشدار داد...

به گزارش صفحه عربی بولتن نیوز، بازار کردستان عراق با توجه به حجم بالای مبادلات در آن از جمله بازارهایی به حساب می آید که از ظرفیت بسیار بالایی برای رونق منطقه برخوردارد است و به همین منظور همواره در معرض تهدیدات متعددی قرار دارد.

در همین راستا یکی از روزنامه های منتشره در کردستان عراق نسبت به پخش پول های تقلبی در بازارهای کردستان عراق هشدار داد. روزنامه هاولاتی که در سلیمانیه عراق منتشر می شود با اعلام این مطلب به نقل از یکی از افسران پلیس افزود : پولهای پخش شده عموما 10 هزاری و 25 هزار دیناری و 100 دلاری هستند.

این روزنامه منبع اصلی توزیع این پولها را جنوب عراق اعلام کرده و تاکید کرده است که این پولهای تقلبی از طریق جنوب عراق وارد کردستان عراق شده اند.

به نوشته این روزنامه هدف از این کار برهم زدن امنیت بازارهای عراق می باشد و پلیس در کردستان عراق سرگرم پیگیری این موضوع می باشد که باعث نگرانی شدید کاسبکاران شده است.

گفتنی است که بر اساس یک برنامه 5 سال قرار است که حجم مبادلات اقتصادی ایران و عراق به 20 میلیارد دلار افزایش یابد و حجم کنونی مبادلات بین ایران و کردستان عراق نیز به رقم 6 میلیارد دلار رسیده است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک