واکنش فعال رسانه ای شهر ري به انتخاب 3 شهردار: قحط الرجال نیست

شاه محمدی گفت : بنظرم بعضی از شوراها در شهرستان ری برای انتخاب شهردار ملاک و معیاری ندارند و بی توجهی به ملاک ها و معیار ها ؛ آنها را گرفتار کرده است .

اسمعیل شاه محمدی فعال رسانه ای شهرری در واکنش به انتخاب شهردار جدید کهریزک در گفتگو با خبرنگار عصر خبر گفت : باید اذعان کرد در شهرکهریزک ؛ باقر شهر ؛ قلعه نو و اطراف آن قحط الرجال نیست و نمی دانیم چرا بعضی از شوراهای شهرستان ری در تشخیص رجال و مردان کارآمد خوب عمل نمی کنند. 
وی متذکر شد: بنظرم با رد رجال توانمند ؛ باتجربه و خوشنام ؛ گرفتار قحط الرجال شده ایم. 
واکنش فعال رسانه ای شهر ري به انتخاب 3 شهردار: قحط الرجال نیست
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: چرا باید انتخابی داشته باشیم که شائبه ایجاد کند؟ 
اسمعیل شاه محمدی تصریح کرد : بنده به اعضای شورای شهر ومردم شریف کهریزک ارادت دارم و مهندس فروغی را به عنوان گزینه شهردار ؛ بسیار گزینه مناسبی می دانم ؛ امااینکه با یک عضو شورای شهر نسبت قوم و خویشی دارد؛ شائبه ایجاد می کند و این انتخاب ؛ اشتباه است و نبایداعضای شورای شهر در پست های مدیریتی از بستگان درجه یک خود استفاده کنند و این قبیل انتصابات بعدها شورا و شهر را دچار مشکلاتی خواهد کرد. 
وی افزود : البته این بحث قحط الرجال ظاهرا در چند شهر دیگر شهرستان ری نیز وجود دارد و شاهد بودیم اعضای شورای یک شهر می روند دنبال یک شخصی به عنوان شهردار ؛ که در آن شهر ؛ چند بار شهردار بوده است و از نظر بنده یکی از بهترین شهردارهای کشور است ؛ اما اینکه شخصی برای چندمین بار شهردار یک شهر شود ؛ گذشته از آنکه شائبه ایجاد می کند ؛ قطعا   زیبنده برای هیچکس نیست .
شاه محمدی افزود : واقعا جای تاسف است ؛ اعضای شورا در شناسایی رجال کارآمد از خود ضعف نشان می دهند و در انتخاب یک شهردار تازه نفس و لایق برای شهر  و شهروندانشان ناتوان هستند و از ناچاری دنبال گزینه ای می روند که تکراری است و قطعا آدم تکراری هیچ برنامه نو و جدیدی ندارد . 
مدیر عامل موسسه فرهنگی مطالعاتی راگا متذکر شد : اینکه نمی شود شام و ناهار ما همیشه چلوکباب باشد ؛ باید در وعده های غذایی تنوع باشد و فرقی نمی کند در پوشیدن لباس و در مدیریت شهری هم باید تنوع باشد و متاسفانه در این راستا بعضی از دوستان شورایی بد سلیقه هستند و در انتخاب یک شهردار خیلی بد عمل می کنند.
مدیر مسئول سایت خبری ذره بین ری در ادامه اظهار داشت : شورای شهر قلعه نو؛ که یک شورای شهر تازه تاسیس است ؛ می آید شهرداری انتخاب می کند که به فاصله چند روز ؛ نامه فدات شوم می نویسد و انصراف خود را اعلام می نماید ؛ خب چرا با تدبیر انتخاب نمی کنیم و شهر و شهرستان را دچار التهاب می کنیم . 
شاه محمدی گفت : بنظرم بعضی از شوراها در شهرستان ری برای انتخاب شهردار ملاک و معیاری ندارند و بی توجهی به ملاک ها و معیار ها ؛ آنها را گرفتار کرده است .

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک