ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی به زودی به بهره برداری می رسد

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: ۵۰ تخت اورژانس و کلینیک تخصصی نیز از دیگر بخش هایی می باشد که در بیمارستان شهدای هفتم تیر راه اندازی خواهد شد.

عصر خبر: فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت ۳۲۰ تخت خواب و ۱۵ تخت جراحی به زودی به بهره برداری می رسد.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری به مناسب آغاز هفته دولت، اظهار داشت: هم اکنون ۲۰۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی از طرف وزارت بهداشت بودجه در نظر گرفته شده است که به زودی جذب خواهد شد و همچنین دانشکده دندانپزشکی این بیمارستان نیز با ۵۰ یونیت راه اندازی خواهد شد.
معاون استاندار تهران با بیان اینکه توجه به بخش درمان شهرستان ری از مصوبات سفر ریاست جمهوری به این شهرستان است، اضافه کرد: ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت ۳۲۰ تخت خواب و ۱۵ تخت جراحی به زودی به بهره برداری می رسد.
فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: ۵۰ تخت اورژانس و کلینیک تخصصی نیز از دیگر بخش هایی می باشد که در بیمارستان شهدای هفتم تیر راه اندازی خواهد شد.
توکلی کجانی با اشاره به اینکه از اعتبارات شهرستان  ۶۸ میلیارد تومان تعهد خرید تجهیزات به بیمارستان های شهرستان ری داده است، افزود: دستگاه های ام ای آر و سی تی اسکن با ارز دولتی برای بیمارستان های شهرستان ری خریداری شده است و به زودی نصب و راه اندازی می شود.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک