غرضی: من رقیب ندارم

محمد غرضی" كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در گفتگوي ويژه خبري شبكه دو به تشريح برنامه‌‌هاي انتخاباتي خود پرداخت.

محمد غرضی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما اظهار داشت: هفتاد و دو سالم است و من در متن جامعه حضور داشتم و چندین سال خدمت حضرت امام بودم و سمت‌هایی که به من داده شد بنا به توصیه بود و من همیشه به دعوت می‌رفتم؛ بعد از دولت سازندگی نه من آن‌ها را می‌پسندیدم و نه آن‌ها من را می‌پسندیدند و اکنون دیدم موقعیت مناسبی است چون یأسی در اداره کشور بر عده‌ای غلبه کرده و اینکه چگونگی مقابله با تحریم‌ها برای مردم سؤال شده و آمده ام  به این مسائل بپردازم و هرگز از متن انقلاب فاصله نگرفتم.
 
غرضی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه برنامه شما برای حل مشکل  تورم چیست؟ گفت: دولت ضدتورم دولتی است که بیش از درآمدش هزینه نکند و ای کاش دستگاه‌های آموزشی و دانشگاهی مردم را با این کلمات آشنا می‌کردند؛ همه جای دنیا دو کلمه بیشتر از دولت تعریف نمی‌کنند،‌ تورم کم و اشتغال بالا، و دولت با این ویژگی ها خوب است اما دولت با ورم بالا و اشتغال کم دولت بد است.  
 
وی تاکید کرد: کلمه‌ای که می‌خواهم بگویم این است که من رقیب ندارم و رقیب کسی نیستم و با کسی هم رقابت نمی‌کنم و از این کلمه استفاده معناداری نمی‌برم و معتقد هستم دارم با 7 نفر دیگر همکاری می‌کنم.  
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه چگونه باشد، باید هدف را مشخص کنیم، بیان کرد: دولت‌های بزرگ و عزیزی که آمدند هدف را تعریف نکردند و هدف‌های تعریف نشده دولت تورمی به وجود آورده و دولت‌ها بیش از درآمدشان هزینه کردند و تورم‌های سنگین را به ملت تحمیل کردند و به اصطلاح افسارگسیخته هزینه کردند و برای حل این مسئله هدف باید تنظیم شود.  
 
غرضی در ادامه  افزود: اگر 55 میلیون نفر پای صندوق‌های رای بیایند و به دولت ضد تورم رای بدهند مسئله بسیار راحت حل می‌شود اما اگر این  اتفاق نیافتد و بخواهد اختلاف به وجود بیاید مشکلی از ملت حل نخواهد شد و روند گذشته پیش می‌آید.  
 
وی تاکید کرد: هدف دولتی که من تشکیل خواهم داد این است که به مردم هزینه و درآمد دولت را اعلام می‌کنم و اگر هزینه بیش از درآمد باشد آن را کم خواهیم کرد تا هزینه و درآمد یکسان شود و در این صورت درآمدها بیشتر شده و بدهکاری‌های دولت را می‌پردازیم.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک