استقبال مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی از تصویب طرح تحقیق و تفحص

ما این طرح را کمک به سازمان برای مقابله با فساد می‌دانیم و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تصویب این موضوع تشکر و از هر طرح و اقدامی که منجر به افزایش شفافیت و صیانت از حقوق مردم شود، استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با استقبال از تصویب طرح “تحقیق و تفحص از شستا و سازمان تأمین‌اجتماعی”، گفت: ورود دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و تحقیق تفحص، در راستای راهبرد شفافیت و فسادستیزی در سازمان است و ما این طرح را کمک به سازمان برای مقابله با فساد می‌دانیم. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تصویب این موضوع تشکر و از هر طرح و اقدامی که منجر به افزایش شفافیت و صیانت از حقوق مردم شود، استقبال می‌کنیم.
به گزارش عصر خبر، دکتر میرهاشم موسوی در حاشیه نشست سراسری شوراهای اقامه نماز سازمان تأمین‌اجتماعی، با اشاره به اینکه نماز، مانع فحشا و منکر است؛ گفت: در میان منکرات، شاید هیچ منکری بالاتر از تضییع حقوق مردم نباشد. بر همین اساس سازمان تأمین‌اجتماعی به عنوان سازمانی که متعلق به خانواده بزرگ و 45 میلیون نفره تأمین‌اجتماعی است؛ باید نسبت به صیانت از حقوق ذی‌نفعان خود، بالاترین میزان حساسیت را داشته باشد.
وی ضمن تأکید بر ضرورت ارتقای سطح شفافیت و حساسیت نسبت به فساد گفت: تحقق عدالت، ارتقای اعتماد و ایجاد تحول از اولویت‌های سازمان است. ورود دستگاه‌های نظارتی از جمله مجلس شورای اسلامی و تحقیق و تفحص در راستای راهبرد شفافیت و فسادستیزی در سازمان است و ما این طرح را کمک به سازمان برای مقابله با فساد می‌دانیم و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تصویب این موضوع تشکر و از هر طرح و اقدامی که منجر به افزایش شفافیت و صیانت از حقوق مردم شود، استقبال می‌کنیم.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک