تهران گرمتر می‌شود

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر، شمال شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا روز دوشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و نیز در پاره‌ای از نقاط جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که در این مدت دمای هوا در نیمه شمالی کشور افزایش خواهد یافت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای پایتخت اشاره کرد و به ایسنا گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه آسمان تهران صاف در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در روز شنبه با یک درجه افزایش به 23 و 37 درجه سانتیگراد بالای صفر و در روز یکشنبه نیز به 24 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

به گفته امیدوار شهری در روز شنبه استان خوزستان با حداکثر دمای 47 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل، چهارمحال و بختیاری و زنجان با حداقل دمای 14 درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین استان‌های کشور خواهند بود. همچنین پس از خوزستان به ترتیب استان‌های فارس و قم با 41 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و لرستان با 40 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین استان‌های کشور خواهند بود. 

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک