چشم و همچشمی و توقعات اضافی زن، زندگی را به طلاق کشاند

چشم و همچشمی زن باعث طلاق شد

همواره در حال چشم و همچشمی با دیگران است و در رقابت با خواهر و فامیلش به سر می‌برد. وضع مالی پدر و مادرش خیلی خوب است و مرا با آنان مقایسه می‌کند. درحالیکه از روز اول از اوضاع مالی محدود من خبر داشت، اما بسیار پرتوقع است.

به گزارش مهرخانه، وی درباره علت دادخواستش می‌گوید: «12 سال پیش با معرفی یکی از بستگان ازدواج کردیم و یک دختر 10 ساله داریم. مشکل اصلی‌ام زیاده‌خواهی زنم است. 4 سال پیش مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و درخواست نفقه و اجرت‌المثل کرد. با وجود اینکه منزل را ترک کرده بود و حکم عدم تمکین گرفتم، ولی توانست حکم دادگاه را به نفع خودش تغییر دهد و اموالم را برای نفقه، اجرت‌المثل و مهریه توقیف کرد. 4 سال است دارم همه اینها را ماهیانه می‌دهم و تاکنون 43 سکه از 150 سکه مهریه‌اش را به صورت قسط‌بندی داده‌ام. اواخر سال گذشته بابت دیرکرد پرداخت مهریه‌اش به دلیل گران شدن سکه که برایم مقدور نبود، مرا 40 روز به زندان انداخت. این 4 سال هم خودش جداگانه خانه گرفته و دخترم را هم برده است. حالا که این 4 سال همه حق و حقوقش را ماه به ماه دریافت کرده، می‌گوید: بیا با هم زندگی کنیم، اما حالا من دیگر نمی‌خواهم با چنین زنی زندگی کنم. می‌خواهم طلاقش دهم. مهریه‌اش و نفقه دخترم را هم پرداخت می‌کنم، اما دیگر نمی‌توانم زندگی کنم.»
مرد 42 ساله و همسرش 39 ساله است. هر دو لیسانس دارند؛ زن خانه‌‌دار و مرد کارمند است. وی علت اصلی همه رفتارهای همسرش را زیاده‌خواهی می‌داند و اینطور ادامه می‌دهد: «همواره در حال چشم و همچشمی با دیگران است و در رقابت با خواهر و فامیلش به سر می‌برد. وضع مالی پدر و مادرش خیلی خوب است و مرا با آنان مقایسه می‌کند. درحالیکه از روز اول از اوضاع مالی محدود من خبر داشت، اما بسیار پرتوقع است.»
این مرد که در شرف گرفتن حکم نهایی طلاق از دادگاه است، معتقد است برای ادامه زندگی دیر شده و دیگر نمی‌تواند ادامه دهد؛ لذا می‌خواهد با جدا شدن تکلیف زندگی‌اش زودتر مشخص شود.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک