6 کشته در تصادف و آتش سوزی پژو 206 و پراید

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از مرگ شش تن در پی حریق سواری پژو 206 و پراید خبر داد.

6 کشته در تصادف و آتش سوزی پژو 206 و پراید
سرهنگ رضا سلبی  در تشریح مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته با بیان اینکه در ساعت دو بامداد امروز شنبه یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کامیون کشنده اویکو در کیلومتر 139 محور سبزوار به شاهرود در استان سمنان تصادف می‌کند گفت:‌ در این حادثه یک تن کشته و سه تن دیگر نیز مجروح شدند. 
وی افزود: کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را عدم‌توجه به جلو از جانب راننده کامیون کشنده اویکو اعلام کردند. 
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از تصادف یک دستگاه سواری پژو 206 با پراید در کیلومتر سه جاده روستایی کهک به کرمجکان اشاره کرد و گفت: در این حادثه شش تن جان خود را از دست دادند. 
وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را تجاوز از سرعت مجاز از جانب راننده سواری پژو 206 اعلام کردند گفت: هر دو خودرو پس از تصادف دچار حریق شدند. 
سلبی همچنین به واژگونی یک دستگاه سواری پژو روآ در روزگذشته در کیلومتر 65 جاده فرعی ورزقان اشاره کرد و گفت: در این حادثه که به علت عدم‌توجه به جلو از جانب راننده رخ داد، هشت تن مجروح شدند.  سلبی با بیان اینکه برابر اعلام پلیس‌راه استان خراسان‌رضوی در ساعت 11:40 روز گذشته (جمعه) بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه دانگ فنگ که در کیلومتر 15 جاده رشتخوار به خواف رخ داد سه تن کشته شدند، گفت: کارشناسان پلیس‌راه علت این تصادف را انحراف به چپ از جانب راننده سواری پراید اعلام کردند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک