مرکز اصلی فروش اگزوز ایرانی

به این نکته توجه کنید که اگر زود ترمتوجه خرابی خودرو شوید هزینه شما کمتر می شود،پس باید به علائم وصداهای غیر عادی خودرو خود توجه کنید. البته به چند نمونه از نشانه های آن به شرح زیر می باشد.

مرکز اصلی فروش اگزوز ایرانی

عملکرد اگزوز خودرو چیست؟
درواقع اگزوزیکی از قطعات مهم در سیستم خودرو می باشد که این قطعه وظایف متعددی دارد که وجود آن را در سیستم خودرو جزء الزامات است از جمله مهمترین وظیفه این قطعه می توان به انتقال گازهای حاصل از احتراق در موتور خودرو به خارج می باشد. و وظایف دیگری چون کاهش دما، کاهش صدا وکاهش آلاینده ها را برعهده دارد.
مرکز اصلی فروش اگزوز ایرانی پس با توجه به اهمیت این قطعه این موضوع حائز اهمیت است که این قطعه را از کجا خریداری می کنید که برای تهیه این قطعه می توانید به اگزوزایرانی که مرکز اصلی فروش اگزوز وکاتالیست خودرو در جنوب کشورمی باشد مراجعه کنید.
اگزوز خودرو از اجزائی تشکیل شده است که به شرح زیر می باشد:
۱. منیفولد ۲. منبع اگزوز۳. کاتالیست۴. لوله رابط اگزوز۵. لوله خروجی اگزوز1.منیفولد:
زمان مناسب تعویض اگزوز:
همان طور که می دانید تمام قطعاتی که در خودرو وجود دارد عمری مفید دارند که پس از گذشت زمان باید آن را تعمیر یا تعویض کرد که اگزوز خودرو هم از این قاعده مستثنی نیست.
مرکز اصلی فروش اگزوز ایرانی البته مدت زمان کارکرد اگزوزماشین به عواملی بستگی دارد مثلا خودروهایی که در جاده های ناهموار یا کوهستانی تردد می کنند قطعا اگزوز خودرو آنها زودتر خراب می شود. یا اینکه اگر در مناطق گرم وشرجی زندگی می کنید باز به همین منوال می باشد.ومورد دیگر اینکه اگر به صورت مقطعی در طول روز از خودرو خود استفاده  کنید درصد خرابی این قطعه بیشتر خواهد شد.اما همان طور که گفته شد اگر بهترین اگزوز ایرانی را برای خودروهای خود انتخاب کنید در این صورت شما مدت زمان بیشتری را می توانید از یک اگزوز استفاده کنید.
چه سیستم اگزوزی برای خودرو شما مناسب می باشد؟
شاید این سوال برای شما پیش آید که چه سیستم اگزوزی مناسب خودرو شما می باشد،این موضوع به این بر می گرده که شما چقدر بخواهید هزینه کنید برای این قطعه اما اگر بخواهیم به صورت کلی در نظر بگیریم اگزوز استیل مقرون به صرفه تر است.درواقع اگزوزهای استیل علاوه بر اینکه مقرون به صرفه هستند. از مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی وخوردگی برخوردارمی باشند.البته اگزوزهای تتانیوم واینکونل هم هستند در صورت که هزینه برای شما اهمیتی نداشته باشد می توانید از این نوع استفاده کنید.چطور با سیستم اگزوز قدرت موتورافزایش می یابد؟ 
طراحی که باعث انتقال گازها به بخش های انتهایی می شود باید با دقت انجام شود.چرا که اگر به درستی انجام نشود باعث کم شدن فشار گازها می شود.ودر نتیجه مانع خارج شدن متعادل گازها می گردد. وباعث کم شدن قدرت آن می شود.اما یک نکته  در جهت عملکرد صحیح اگزوزخودرو این است که پیشرانه را طوری طراحی می کنند که هوا به راحتی وارد شود،البته برای اینکه چنین مشکلی پیش نیاید در برخی از خودروها از ورودی منیفولد های صیقلی استفاده می شود،البته کم کردن لوله های ورودی وبزرگ کردن فیلترهوا تاثیرگذارمی باشد.
مرکز اصلی فروش اگزوز ایرانی اگزوز خودرو کی خراب می شود؟
اگزوزهم مانند تمام قطعات دیگر خودرو پس از گذشت مدت زمانی کارایی خود را از دست می دهد و باید آن را تعویض کرد ،البته به این نکته توجه کنید که اگر زود ترمتوجه خرابی خودرو شوید هزینه شما کمتر می شود،پس باید به علائم وصداهای غیر عادی خودرو خود توجه کنید. البته به چند نمونه از نشانه های آن به شرح زیر می باشد.• شکسته یا سست شدن حلقه اتصال منبع• پوسیدگی یا سوراخ شدن قطعات اتصال اگزوز یا منبع• بست‌های منبع اگزوز شکسته می‌شود• تیغه‌های داخل منبع خراب یا پوسیده می‌شودو …
انتهاي رپرتاژ آگهي

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک