نگاهی به بازی مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم در سریال زخم کاری

عصرخبر- یکی از ویژگی‌های سریال زخم کاری توجه محمدحسین مهدویان به چهره‌های جدید است. فرصت عرض اندام به بازیگران جوان و خوش آتیه که در نقش‌های اصلی می‌توانند گلیم خود را از آب بیرون بکشند. حضور سارا حاتمی در فصل اول که با درخشش در فیلم کت چرمی در سال گذشته سیمرغ بازیگری را از آن خود کرد گواه آن است که مهدویان در انتخاب چهره‌های جدید با وسواس و دقت بسیاری سرمایه‌گذاری می‌کند.

نگاهی به بازی مرتضی امینی‌تبار در نقش میثم در سریال زخم کاریپر قدرت و پر جزئیاتمرتضی امینی‌تبار بازیگر نقش میثم که در نقش پسر مالک مالکی در فصل اول حضور کمرنگی داشت و در سایه حضور جواد عزتی حضور داشت در فصل دوم و با کمرنگ شدن حضور مالک و کشیدن بار بخش بزرگ درام سریال در قامت یک بازیگر حرفه‌ای حضور متفاوتی را به نمایش گذاشت. امینی‌تبار که از تئاتر وارد فضای تصویر شده است زخم کاری اولین تجربه بازیگری او به شمار می‌رود و درخشش او در فصل دوم سریال و به دوش کشیدن بار اصلی داستان نشان داد فضا دادن به او در فصل دوم زخم کاری حساب‌شده و با دقت صورت گرفته است. بازی او در مقام شخصیتی که استرس و کینه و ناراحتی و ترس را توامان در چهره‌اش نگه می‌دارد و سعی می‌کند با همان تکنیک‌های مالک شخصیت میثم را متفاوت ارائه کرد. 
بدون شک راهنمایی‌های جواد عزتی در شکل‌گیری شخصیت میثم در فصل دوم بی تاثیر نبوده است. کما اینکه این راهنمایی‌ها را در شیوه بازی امینی‌تبار می‌توانیم ببینیم. در سکانس‌هایی که میثم دچار اوهام و ترس می‌شود شیوه بازی او مخاطب را به یاد سکانس‌های بازی جواد عزتی می‌اندازد و هوشمندی فیلمساز در شیوه بازی گرفتن از امینی‌تبار او را در فصل دوم به یک چهره متفاوت تبدیل کرده است. 
میثم شخصیتی پیچیده در فصل دوم دارد و در چند وجه مختلف باید با آدم‌های داستان سر و کله بزند و این توان بالایی برای بازیگر می‌خواهد تا بتواند با حفظ ریتم و آکسان گذاری درست شیمی روابط را به خوبی شکل دهد. درگیری‌های ذهنی میثم در ماجرای قتل پدرش و جستجوی او برای یافتن مقصران اصلی مرگ پدرش از یک سو و همکاری او با طلوعی که عامل اصلی از بین رفتن کانون خانواده میثم است از دیگر سو او را در برزخی قرار داده است که تصمیم‌گیری‌ها را برایش دشوار کرده است. در این میان عشق او به شیدا و علاقه‌اش به دختر فردی که در واقع دست راست طلوعی است میثم را دچار یک دوراهی سخت در تصمیم گیری کرده است.
امینی‌تبار با درک درست از نقش میثم و اجرای دقیق آن در سکانس‌های حساس و مهم نشان داد بازیگر مستعدی در حال ظهور است و قطعا در فیلم‌ها و سریال‌های بعدی می‌تواند خودش را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای معرفی کند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک