هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو :

درباره جانشینم حرفی ندارم/ دربی برگشت برنده دارد!

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومیتم برطرف شده است و می‌توانم مقابل ذوب‌آهن بازی کنم.

درباره جانشینم حرفی ندارم/ دربی برگشت برنده دارد!عصرخبر : مدافع استقلال در بازی با استقلال خوزستان از ناحیه بینی آسیب دید و با این شرایط دربی را از دست داد. هاشم بیک زاده برای دومین بار در این فصل مصدوم شد و طبق گفته های کادر پزشکی به دیدار با ذوب آهن می رسد. البته با ماسک و در صورت صلاحدید قلعه نویی.
*مصدومیتت برطرف شد؟ خداراشکر شرایطم خوب است و مشکلی ندارم. بینی ام که شکسته بود را جا انداختند و نیاز به عمل نبود. 
* تمرینات گروهی را شروع کردی؟ با نظر کادر پزشکی به شرایطی رسیدم که می توانم تمرین کنم و از دیروز با ماسک در تمرینات حاضر شدم و اگر خدا بخواهد مشکلی برای بازی با ذوب آهن ندارم.
* بازی با ماسک مشکلی ندارد؟ فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید و در اروپا هم بازیکنان با این وضعیت بازی می کنند وبه نظرم مشکلی پیش نخواهد آمد. * اما قبلا به برخی بازیکنان اجازه ندادند با ماسک وارد زمین شوند؟ یادم نمی آید اما به نظرم مشکلی نداشته باشد و بتوانم بازی کنم. * باز هم دربی مساوی شد؟ واقعا بازی بدی بود و چنگی به دل نزد و هواداران هم از این وضعیت راضی نیستند.  * فکر می کنی چرا بازی بی کیفیت و کسل کننده بود؟هدف دو تیم فقط این است که شکست نخورند و با ترس از این مسئله وارد زمین می شوند و در طول نود دقیقه هم جانب احتیاط را در نظر می گیرند. وقتی یکی از تیم ها شکست بخورد هواداران ناراحت می شوند و اوضاع کمی فرق می کند. * هواداران هم از این نتایج خسته شدند و به شیوه بازی دو تیم اعتراض کردند؟ بازی خوب همیشه در خاطر هواداران می ماند و آنها هم دوست ندارند این وضعیت ادامه داشته باشد. اما مطمئن باشید دربی برگشت برنده دارد و دیگر مساوی نمی شود!
*درباره بازی پژمان نوری چه نظری داری؟ دوست ندارم در باره کسی که به جای من در تیم بازی می کند، حرف بزنم!

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک