صالحی‌امیری وزیر ورزش و جوانان نشد

به‌گزارش عصر خبر به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 5 آبان‌ماه) مجلس شورای اسلامی بعد از استماع صحبت‌های موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و سخنان سیدرضا صالحی‌امیری با انتخاب این وزیر پیشنهادی با 107 رأی موافق، 141 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع مخالفت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز با انتخاب سیدرضا صالحی‌امیری به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان مخالفت کردند.به‌گزارش عصر خبر به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 5 آبان‌ماه) مجلس شورای اسلامی بعد از استماع صحبت‌های موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و سخنان سیدرضا صالحی‌امیری با انتخاب این وزیر پیشنهادی با 107 رأی موافق، 141 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع مخالفت کردند.
رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان نیز در سال 1340 در شهرستان بابل به دنیا آمد. پس از پیروزی انقلاب راهی جبهه‌های جنگ تحمیلی شد و همزمان تحصیلات عالی را در دانشگاه آغاز کرد. کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته علوم سیاسی و دکتری را در رشته مدیریت به پایان رساند و همزمان تدریس در دانشگاه‌های مختلف را آغاز کرد.
وی ریاست کمیته اجتماعی شورای عالی امنیت ملی، عضو هیئت رئیسه مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، عضویت هیئت امنای مؤسسه مطالعات راهبردی وابسته به وزارت علوم، مشاور رئیس دولت اصلاحات و عضویت شورای اجتماعی کشور و عضویت شورای اطلاع‌رسانی دولت خدمت را در کارنامه دارد و هم‌اکنون نیز معاونت پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام را به‌عهده دارد.
وی معاون فرهنگی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی نیز بود و پس از انتخاب روحانی نیز مسئول کارگروه فرهنگی وی شد که مأموریت چینش وزرای مرتبط با این حوزه را داشت.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک