ارسال محموله هلال احمر برای آوارگان سوری

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: ۳ محموله بشردوستانه جمعیت هلال ‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک به آوارگان سوریه ارسال شد.

عصرخبر به نقل از فارس: وحید رحمتی گفت: 3 محموله بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک به آوارگان سوریه از طریق مرز زمینی به جمعیت‌های هلال‌احمر اردن و عراق و جمعیت صلیب‌سرخ لبنان ارسال شد تا در میان پناهجویان سوری ساکن در این 3 کشور توزیع شود.
وی با تأکید بر اینکه این 3 محموله بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران به وزن تقریبی 150 تن شامل 3 هزار دستگاه چادر امدادی و 10 هزار تخته پتو است افزود: این محموله‌ها از طریق مرز زمینی در اختیار جمعیت‌های هلال‌احمر اردن و عراق و جمعیت صلیب‌سرخ لبنان قرار گرفته است تا در میان پناهجویان سوری ساکن در این 3 کشور توزیع شود.
مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های رسمی، آوارگان سوری داخل این کشور در شرایط سختی به سر می‌برند و نیاز شدیدی به این اقلام امدادی دارند.
رحمتی گفت: این کمک بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به استمداد اضطراری فدراسیون بین‌المللی و جزو نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه جمعیت به شمار می‌آید که در سال جاری میلادی جدید برای آوارگان سوریه فرستاده شده است. 

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک