انتصاب رييس مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره)

بدون ترديد تمام عوامل ذيربط در مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره)، دانشكده پزشكي و دانشگاه، شما را در دستيابي به اهداف فوق ياري خواهند نمود. اميدوارم با استعانت از درگاه باري‌تعالي و عنايات حضرت ولي‌عصر عليه‌السلام در انجام وظايف محوله چنانچه مورد رضاي اوست، موفق باشيد.

دكتر قاسمعلي خراساني با حكم دكتر علي جعفريان رييس دانشگاه علوم پزشكي تهران به عنوان رييس مجتمع بيمارستاني امام خميني منصوب شد.

به گزارش عصر خبر، متن اين حكم به شرح ذيل است:

جناب آقاي دكتر قاسمعلي خراساني
دانشيار  محترم دانشگاه
با سلام و احترام

مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره) با قدمت بيش از 80 سال بزرگ‌ترين مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كشور است. افتخار اجرا و آموزش بسياري از اقدامات درماني براي اولين بار در كشور براي اين مركز ثبت شده و بسياري از مراكز مهم آموزشي درماني سراسر كشور از دانش‌آموختگان اين چشمه جوشان علم و هنر پزشكي سيراب شده‌اند. خداي را شاكريم كه به لطف او و همت خيرين سلامت بناي ساختمان روزآمدي كه به نام مبارك حضرت مهدي «عليه‌السلام» مزين است در آينده‌اي نزديك اين مجموعه را وارد مرحله جديدي از حيات پربركت خود خواهد كرد. ضرورت ورود به اين مرحله جديد، بازنگري ساختار مديريتي مجتمع بود كه با همكاري اساتيد و مديران محترم مجتمع به انجام رسيد.
مقارن با سالروز خجسته ميلاد پيامبر رحمت و حضرت امام صادق عليهما السلام، با توجه به نظرات ارائه شده از سوي همكاران محترم مجتمع و نيز هيأت رئيسه دانشگاه و نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند اجرايي و مديريتي، جنابعالي را به عنوان رئيس مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره) منصوب مي‌نمايم.
با توجه به ضرورت انجام تغييرات بر اساس ساختار مديريتي جديد و براي استقرار نظامي منسجم و كارآمد در بيمارستان، اميد مي‌رود با بهره‌گيري از نهايت توان، تجارب و درايت خود و با جلب مشاركت اساتيد گرانقدر و پيش‌كسوت و اعضاي محترم هيأت علمي، كاركنان دلسوز درماني و اداري و دستياران و كارورزان عزيز گامي بلند در ارتقاء كيفيت و توسعه خدمات آموزشي، پژوهشي و درماني برداشته شود.

انتظار مي‌رود ضمن پيشبرد امور جاري بر اساس ضوابط و مقررات نسبت به امور ذيل اهتمام ويژه مبذول فرماييد:
• تكميل اجزاي ساختار جديد مجتمع با هماهنگي واحدهاي ذيربط در دانشگاه  
• تشكيل شوراي راهبري مجتمع طبق تركيب ابلاغي جهت ارائه و تصويب برنامه‌هاي كلان
• تهيه پيشنهاد اجرايي براي اداره هيأت امنايي مجتمع
• تدوين طرح جامع مجتمع با توجه به ظرفيت فيزيكي و بناهاي در دست اجرا
• توجه به كيفيت ارائه خدمات در تمام سطوح سرپايي و بستري با تأكيد بر رعايت اصول رفتار حرفه‌اي و كرامت بيمار به عنوان زيربناي اصلي فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي
• ارتقاء سطح آموزش و پژوهش متناسب با شئونات مجتمع
• تداوم جلب كمك خيرين براي اصلاح زيرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر
بدون ترديد تمام عوامل ذيربط در مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره)، دانشكده پزشكي و دانشگاه، شما را در دستيابي به اهداف فوق ياري خواهند نمود. اميدوارم با استعانت از درگاه باري‌تعالي و عنايات حضرت ولي‌عصر عليه‌السلام در انجام وظايف محوله چنانچه مورد رضاي اوست، موفق باشيد.

دكتر علي جعفريان
رييس دانشگاه

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک