ميرزاده: ما دشمنان زیادی داریم

حسن پور به نظر مثبت آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان کرمان اشاره کرد و گفت: انشاءالله دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری مفید و موثر واقع شود.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: واسطه ها ودست های پنهان آلوده دانشگاه را که با سوء استفاده در نقل و انتقالات واسطه گری می کنند، قطع می کنیم.

به گزارش عصر خبر، دکتر حمید میرزاده در اولین نشست شورای روسای مراکز و واحدهای دانشگاهی در استان کرمان در پاسخ به سخنان رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان یکی از علل عمده تعطیلی 7 هزار رشته محل دانشگاه آزاد اسلامی در کشور را تعطیلی پنج شنبه ها و کاهش جمعیت دانشجویی اعلام کرد و گفت: تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید را به دلیل تعطیلی پنج شنبه ها از دست داده ایم و ادامه این تعطیلی به مصلحت دانشگاه نیست.

میرزاده در واکنش به تقاضای رفع ممنوعیت جنسیتی برای برخی رشته ها گفت: قانون هیچ ممنوعیت جنسیتی برای جذب دانشجو در رشته ها در نظر نگرفته و همه 19 هزار رشته محل دایر در دانشگاه آزاداسلامی بدون محدودیت جنسیتی  تصویب شده اند.

وی از “امین” خیر دانشگاه سازی که تاکنون حدود 30 میلیارد تومان برای دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان انار کمک کرده اند تجلیل و قدردانی کرد وقول رسیدگی سریع به مشکلات واحدهایی که با کمک ایشان تاسیس شده  اما هنوز راه اندازی نشده اند را در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مسئله مهمی در بحث نقل و انتقالات و مهمانی دانشجویان اشاره و تصریح کرد: در بحث نقل و انتقالات دست های پنهان و آلوده ای است که از این مسئله سوء استفاده میکنند و این واسطه ها شناسایی و دست آنها قطع خواهد شد.

میرزاده تاکید کرد: ارائه تمامی خدمات به دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی صد در صد رایگان بوده و هیچ گونه وجهی برای ارائه خدمات به ویژه در بحث نقل و انتقالات و مهمانی دانشجویان دریافت نمی شود. اگر تاکنون وجهی  از این بابت پرداخت کرده می تواند با مراجعه حضوری یا ارسال نامه به ایمیل شخصی اینجانب به آدرس  mirzadehe-iau.ac.ir  موضوع را مطرح کرده و اطمینان داشته باشد که تا تنبیه فرد متخلف و بازگرداندن وجه پرداختی موضوع را دنبال و رسیدگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نرم افزاری آماده شده که دانشجویان و اساتید می توانند بطور مستقیم درخواست مهمانی و انتقال را داده که خود به خود دست واسطه ها قطع و روند رسیدگی به تقاضای دانشجویان تسهیل می شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تبریک ایام مبارک دهه فجر این روزها را روزهای خدا عنوان کرد و گفت: روزهای خدا در تاریخ ادیان ابراهیمی نقاط عطف تحولات اجتماعی تاریخ بوده اند و ایام الله دهه فجر نیز نقطه عطف تاریخ ماست.

میرزاده ادامه داد: انقلاب اسلامی در 35 سال گذشته در همه عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با انفاس طیبه حضرت امام (ره) تحول اجتماعی و فرهنگی ایجاد کرد و خوشحالیم که راه امام که همانا راه عزت، پیشرفت و حفظ کرامت و مصلحت ملت ایران است بعد از امام راحل به دست مقام معظم رهبری در حال ادامه است.

وی افزود: البته ما دشمنان زیادی داریم چون یک مکتب جدید را در جهان پایه گذاری کرده ایم که ارزش های شرق و غرب را قبول نداشته و از ارزش های اسلامی و کرامت انسانی و سرافرازی خود در عرصه جهانی دفاع می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عزت و سرافرازی ایران در جهان را نتیجه صلابت و قاطعیت مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه عنوان کرد و گفت: این رهبری حکیمانه و حضور ارزشمند مردم در تمامی صحنه ها، جمهوری اسلامی را به کانون توجهات جهان تبدیل کرده است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی گفت: با توانمندی هایی که از میرزاده سراغ داریم انتظار داریم دانشگاه آزاد اسلامی شعباتی را در تمامی اقصی  نقاط جهان راه اندازی و صدور انقلاب مورد نظر امام راحل را از طریق گسترش علم و فن آوری محقق کند.

شهباز حسن پور با اشاره به پیشرفت های دانشگاهی در سیرجان به ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین واحد علوم و تحقیقات، چند درخواست را از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد.

 وی احداث بزرگترین، بهترین و مجهز ترین بیمارستان خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان را یکی از درخواست های خود از میرزاده عنوان کرد و گفت: همین جا قول جمع آوری مبلغ 100 میلیارد تومان از کمک های خیرین را می دهیم و تمامی امکانات وپتانسیل های صنعتی، معدنی، کشاورزی و … استان کرمان را برای تحقق این خواسته در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی همچنین تاسیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان را از دیگر خواسته های خود عنوان کردو گفت: موافقت اولیه حضرتعالی و وزیر محترم بهداشت و درمان را نیز در این زمینه گرفته ایم اما تقاضا داریم هرچه سریعتر این مهم اجرایی شود.

حسن پور به نظر مثبت آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان کرمان اشاره کرد و گفت: انشاءالله دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری مفید و موثر واقع شود.

شایان ذکر است، در ادامه این جلسه که فرماندار سیرجان، نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه، نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان کرمان و تعدادی از روسای مراکز و واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان ازدیگر سخنرانان آن بودند، منظری توکلی دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان مهمترین خواسته ها و پیشنهادات این هیئت امنا را با حضور ریاست دانشگاه مطرح کرد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک