حق خواربار و مسکن مستمری بگیران تامين اجتماعي

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درمراسم افتتاح این شعبه گفت: شهر ساوه یکی از کانونهای کارگری است و گسترش زیرساخت های خدمات به تناسب حجم بیمه شدگان از اولویت های هدفگذاری شده این سازمان است.

عصر خبر: شعبه 2 تامین اجتماعی ساوه با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد.

شعبه 2 تامین اجتماعی شهرستان ساوه همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درمراسم افتتاح این شعبه گفت: شهر ساوه یکی از کانونهای کارگری است و  گسترش زیرساخت های خدمات به تناسب حجم بیمه شدگان از اولویت های هدفگذاری شده این سازمان است.

دکترسید تقی نوربخش افزود: آمادگی برای پرداخت عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان  وجود دارد.

وی میزان طلب سازمان تامین اجتماعی از دولت را 600 هزار میلیارد ریال اعلام کرد .

دکتر نوربخش بیان کرد: حق خواربار و مسکن مستمری بگیران در بودجه سال 93 پیش بینی شده که به زودی تصمیمات و سازو کار اجرایی آن اعلام می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی نیز در آیین افتتاح این شعبه گفت: هم اینک 57 هزار بیمه شده تامین اجتماعی و 9 هزار مستمری بگیر در شهرستان ساوه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که با یک شعبه خدمات رسانی بهینه به آنان امکان پذیر نبود.

کیومرث طهماسبی افزود: ارتقای رضایتمندی بیمه شدگان و تسریع و تسهیل خدمات به عنوان یک اولویت از سوی این سازمان هدفگذاری شده است.

وی افزود: این شعبه با هدف تسهیل امور،  جلوگیری از اتلاف وقت  بیمه شدگان وبهبود خدمات کیفی به جامعه هدف به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: در این شعبه خدمات صدور ، تعویض و اعتبار دفترچه درمانی  ، صدور فیش پرداخت مراجعان حق بیمه به بانک عامل، خدمات رسانی به امور کارفرمایان و حق بیمه کارگران انجام می شود.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک