سرلشکر صفوی:

تا پایان عمر یک پاسدار معلم می‌مانم

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، گفت: تا پایان عمر یک پاسدار معلم با هدف آموزش آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باقی می‌مانم.

عصرخبر به نقل از فارس: سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه مراسم بزرگداشت مقام معلم که در سالن بصیرت دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: معلمی هنر تربیت و تعلیم انسانه‌ای خردمند و خدمتگزار است. در سال 54 وقتی فارغ الحتصیل شدم آرزو داشتم یک معلم شوم ولی با پیروزی انقلاب اسلامی راه پاسداری را برگزیدم.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بنده 21 سال است در دانشگاه های تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، شهید بهشتی و هم چنین دانشگاه جامع امام حسین(ع) در رشته تخصصی جغرافیای سیاسی تدریس می کنم.
صفوی تصریح کرد: در سال 92 بنا به درخواست وزارت علوم در طول 6 ماه به همراه یک تیم علمی سند راهبردی آموزش عالی دانشگاه های نیروهای مسلح را تدوین کردیم.
وی خاطرنشان کرد: بنده عضو کمیته علوم دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح وزارت علوم و هم چنین عضو کمیته علوم و معارف دفاع مقدس وزارت علوم و تحقیقات هستم، همچنین موسسه آینده پژوهی جهان اسلام را که یک موسسه خصوصی است، تاسیس کردم.
صفوی افزود: این موسسه در مورد وضعیت 57 کشور اسلامی تحقیقات می کند، تا کنون 10 کتاب تولید کرده ایم که در نمایشگاه کتاب عرضه شده است و 7 جلد دیگر نیز تا پایان بهار به بازار می آیند.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: بنده در سال جاری استاد راهنمای 4 رساله دکترا و 6 رساله کارشناسی ارشد هستم و تا به حال 21 جلد کتاب منتشر کرده ام و اخیرا با همکاری حجت الاسلام و المسلیمین عابدی کتابی تحت عنوان «عاقبت به خیری» منتشر کرده‌ایم.
صفوی در پایان گفت: تا پایان عمر یک پاسدار معلم برای نشر ارزشهای انقلاب اسلامی باقی می مانم.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک