گفت‌و‌گو با رفتگري که قرآن کتابت می‌کند

از اذان صبح تا ساعت ۸ که فعالیت میدان میوه و تره بار آغاز می‌شود، کار کتابت را انجام می‌دهم و اگر در میانه روز فرصتی باقی باشد، به اعراب گذاری بخش‌های کتابت شده اقدام می‌کنم.

یکی از کارگران خدماتی شهرداری تهران، از روز ۱۷ فروردین ماه سال جاری، مصادف با سال روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اقدام به کتابت قران کریم کرده است.

به گزارش ایلنا، امجد مظفری که بیش از ۲۰ سال است در شهرداری بعنوان نیروی خدماتی مشغول به کار است، هدف از کتابت قرآن را، پاسداشت مقام ولایت و همچنین حمایت از شهدای فناوری هسته‌ای عنوان می‌کند.

مظفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا می‌گوید: کتابت قرآن مجید را به بهانه پاسداشت مقام ولایت و همچنین حمایت از شهدای ایران به ویژه شهدای فناوری هسته‌ای آغاز کردم که قصد دارم در پایان، این کتاب را به مقام معظم رهبری تقدیم کنم.

این کارگر37 ساله شهرداری تهران در مورد سبک کتابت قرآن گفت: این کتابت با خط سبک آزاد و با تلفیقی از خط کوفی صدر اسلام و همچنین خط ایرانی انجام می‌شود که از روز آغاز تا کنون کار کتابت نزدیک به ۶ جزء از قرآن به پایان رسیده است.

وی همچنین در مورد زمان انجام این کار یادآور شد: از اذان صبح تا ساعت ۸ که فعالیت میدان میوه و تره بار آغاز می‌شود، کار کتابت را انجام می‌دهم و اگر در میانه روز فرصتی باقی باشد، به اعراب گذاری بخش‌های کتابت شده اقدام می‌کنم.

مظفری در ادامه گفت‌و‌گوی خود درخصوص حمایت‌های مسئولان شهرداری از این اقدام فرهنگی گفت: علیرغم اینکه من هیچ انتظاری از مسئولان نداشته و با هزینه شخصی خود این کار را انجام می‌دهم، اما به سفارش شهردار تهران در روز کارگر، مدیرعامل سازمان میادین و معاونین ایشان پیگیر این فعالیت فرهنگی هستند و با تماس‌های خود من را تشویق به ادامه این کار می‌کنند.

گفتنی است این کارگر شهرداری، بعنوان نیروی خدماتی در میدان میوه و تره بار محله امام‌زاده قاسم در شمال تهران مشغول به کار است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک