نماينده مجلس: رایتل غرامت بپردازد

رحمانی در ادامه در این باره که رایتل باید بابت قطع تماس تصویری از رگولاتوری غرامت گرفته و به مشترکین خود بپردازد،‌ گفت: اگر فردی سیم کارتی را به دلیل مزیت تصویری آن خریداری کرده است رایتل باید غرامت بدهد.

عصر خبر :رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در این باره که رایتل باید بابت قطع تماس تصویری از رگولاتوری غرامت گرفته و به مشترکین خود بپردازد،‌ گفت: اگر فردی سیم کارتی را به دلیل مزیت تصویری آن خریداری کرده است رایتل باید غرامت بدهد.
رضا رحمانی در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، درباره اعتراضات وارده به واگذاری معدن سنگ آهن بافق مرکزی، گفت: مردم بافق خواسته هایی دارند چرا که منطقه آنها محروم است وهمین یک کارخانه در آنجا وجود دارد.

نماینده مردم تبریز،‌اسکو و آذر شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم آنجا انتظار دارند 15 درصد حقوق معادن را در منطقه خودشان هزینه کنند، افزود: دولت رویه گذشته را اصلاح کند و حقوق مناطقی که معدن در آنجا هست را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه مردم وقتی آلودگی معادن را تحمل می کنند توقع دارند از محل درآمد آنجا جاده منطقه شان بهسازی شود، افزود: برای واگذاری معادن قانون وجود دارد و هنوز رویه واگذاری این معدن مورد بررسی قرار نگرفته است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود:مخالف واگذاری معادن بابت رد دیون هستم و معتقدم واگذاری های بنگاههای دولتی بابت رد دیون لطمه بزرگی به صنعت کشور زده است.

رحمانی در ادامه در این باره که رایتل باید بابت قطع تماس تصویری از رگولاتوری غرامت گرفته و به مشترکین خود بپردازد،‌ گفت: اگر فردی سیم کارتی را به دلیل مزیت تصویری آن خریداری کرده است رایتل باید غرامت بدهد.

نماینده مردم تبریز،‌اسکو و آذر شهر در مجلس با یادآوری تاخیر دوساله رایتل در راه اندازی نسل جدید فناوری و اینکه باید خردادماه 90 عرضه می شد،‌گفت: وزارت ارتباطات مماشات نکند و خدمات جدید را به مردم بدهد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه قطع تماس تصویری در اختیار رایتل نبوده است،‌ گفت: در کشور ما پرداخت غرامت خیلی باب نیست اما این باید درهمه بخش ها باب شود که هرکس اگر تعهدی دارد به تعهدش عمل کند و اگر نتوانست خسارت بدهد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک