آخرین خبر از آزمون مربیان پیش دبستانی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون با نمایندگان آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی گفت: آموزش‌وپرورش مکلف شد طی هفته جاری زمان برگزاری آزمون را مشخص کند.

عصرخبر به نقل از تسنیم: جبار کوچکی نژاد در پاسخ به این پرسش “جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با نمایندگان وزارت آموزش و پرورش برای بررسی وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی به چه نتیجه‌ای رسید؟” اظهار داشت:‌روز گذشته معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شد و درخصوص وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی توضیحاتی را ارائه کرد.
وی افزود: در این جلسه باز هم عنوان شد که مشکل اصلی برای برگزاری آزمون مربیان پیش دبستانی کسب مجوز استخدام از سوی معاونت ریاست جمهوری است و به همین دلیل نیز برگزاری آزمون در تاریخ 17 مرداد لغو شده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد:‌نمایندگان مجلس به آموزش و پرورش تکلیف کردند تا طی هفته جاری وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی را تعیین کنند و بر این اساس آموزش و پرورش باید  با معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری به مذاکره نشسته و مشکل را حل کنند چرا که برگزاری آزمون مربیان پیش دبستانی قانون است و آموزش و پرورش موظف به اجرای قانون خواهد بود.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک