شوراهای اسلامی کار بازوان اجرایی مديريت هستند

وی در ادامه تصریح کرد: سیستم فروش مویرگی از برنامه های جدید شرکت دخانیات بوده که که به صورت آزمایشی در سه استان شروع شده و تا پایان سال به صورت صددرصد در کل کشور اجرایی خواهد شد.

عصر خبر:  مدیرعامل شرکت دخانیات گفت: شوراهای اسلامی کار میتوانند بعنوان بازوان اجرایی در تصمیم گیری های کلان شرکت موثر باشند.

نجفیان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در این گردهمایی گفت: ما از برگزاری چنین جلساتی استقبال و نقطه نظرات اعضای شوراهای اسلامی کار را جمع بندی و در نهایت با کار کارشناسی ، دیدگاه هایی که قابلیت اجرایی داشته باشند بکار خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: گاهی تصمیمات و پیشنهادات شوراهای اسلامی کار وسیع تر و بیشتر از مدیران است و در حقیقت اعضای شوراهای اسلامی کار بعنوان بازوان اجرایی می توانند در تصمیم گیری های کلان شرکت همکاری موثر داشته باشند.

نجفیان در ادامه گفت : خرید 500 الی 1000 تن توتون بارلی به صورت مستقیم و بدون واسطه و ایجاد کارخانه تولید سیگارت در کشور مالاوی از برنامه های آتی شرکت است که با همت شما و کارگران زحمتکش دخانیات انجام خواهد شد.

مدیر عامل شرکت دخانیات در ادامه افزود: برنامه تولید در سال 93 بالغ بر 20میلیارد نخ می باشد که این تولید بر اساس سیستم فروش محور بوده و دپوی محصولات کم بازده در انبارها در استراتژی ما جای ندارد و این روند از استراتژی های شرکت های موفق دنیا است.

وی در ادامه تصریح کرد: سیستم فروش مویرگی از برنامه های جدید شرکت دخانیات بوده که که به صورت آزمایشی در سه استان شروع شده و تا پایان سال به صورت صددرصد در کل کشور اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل و نایب رئیس هیت مدیره در ادامه این گردهمایی گفت : کارکنان شریف دخانیات از سهامداران شرکت هستند و پنج درصد سهام ترجیهی حق مسلم آنهاست که به یاری خداوند این سهام به همه کارکنان شرکت در سراسر کشور واگذار خواهد شد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک