تاكيد رئيس تامين اجتماعي بر خدمات غیرحضوری

وی بر لزوم حرکت سازمان تأمین‌اجتماعی همگام با مطالبات مردم تأکید کرد و اظهار داشت: انتظارات جامعه از این سازمان فراتر از وضعیت فعلی است و ما نباید نسبت به خواسته‌ها و مشکلات مردم بی‌تفاوت باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به تحولات و پیشرفت‌های حوزه فن‌آوری اطلاعات، گفت: فعالیت سازمان تأمین‌اجتماعی باید متناسب با تحولات این حوزه و مطالبات جامعه باشد.

به گزارش عصر خبر، دکتر سیدتقی نوربخش پس از بازدید از شعبه 25 تأمین‌اجتماعی تهران در نشستی با مدیران حوزه‌های فن‌آوری اطلاعات و فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: نقش فن‌آوری اطلاعات در خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی بسیار برجسته است و حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان باید فعالیت گسترده‌تر و پایدارتری داشته باشد.

دکتر نوربخش ادامه داد: فعالیت‌های این حوزه باید پایدار و اصولی باشد و خدمات غیرحضوری متناسب با نیازها و خواسته‌های مخاطبان قابل ارائه باشد.

وی بر لزوم حرکت سازمان تأمین‌اجتماعی همگام با مطالبات مردم تأکید کرد و اظهار داشت: انتظارات جامعه از این سازمان فراتر از وضعیت فعلی است و ما نباید نسبت به خواسته‌ها و مشکلات مردم بی‌تفاوت باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی توسعه مراکز و جذب نیروی انسانی بیشتر را دارای محدودیت و هزینه فراوان توصیف کرد و گفت: برای تحقق اهداف سازمانی راهی جز استفاده از فن‌آوری اطلاعات نداریم و در این مسیر باید بهترین و کوتاه‌ترین مسیرها را برای تحقق اهداف خود انتخاب کنیم.

دکتر نوربخش جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی را نیازمند همت و فعالیت جهادگونه دانست و تأکید کرد: نقشه راه برای تحقق اهداف این حوزه باید توسط واحدهای تخصصی فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی تهیه و پیشنهاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط ویژه شعبه 25 تهران گفت: مشکلات و مسائل مردم را باید در میدان‌های اجرایی ببینیم و با بررسی و آسیب‌شناسی وضعیت فعلی برای بهبود خدمت‌رسانی تلاش کنیم.

وی بر لزوم توجه به تمامی خواسته‌ها و مشکلات واحدهای اجرایی تأکید کرد و گفت: حوزه‌های تصمیم‌گیری سازمان تأمین‌اجتماعی نباید به مسائل و مشکلات به ظاهر کوچک و جزئی بی‌توجه باشند و در مواقع زیادی می‌توان با پیگیری و رفع مسائل کوچک به دلایل و زمینه‌های مشکلات کلان پی برد و برای رفع چالش‌های سازمانی راهکار مناسب یافت.

گفتنی است در جریان بازدید از این شعبه، تعدادی از بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان با طرح مسائل و مشکلات خود خواستار توجه جدی‌تر مسئولین شدند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک