کی روش قانون را دور می زند؟

ظاهرا کی روش به مدافع چپ پای تیم ملی پیغام داده برای حضور در استرالیا آماده شود. البته این پیغام می تواند اثرمذاکرات فدارسیون با نهاد های نظامی باشد اما این طور که به نظر می رسد بنا براین است که پولادی بدون حضور در ایران در اردوی استرالیا حاضر شود .

عصرایران – اخبار رسیده از تیم ملی نشان می دهد کارلوس کی روش شدیدا به مدافع چپ پایش برای حضور در جام ملت های آسیا نیاز دارد. سرمربی تیم ملی که مهرداد پولادی را در ترکیب اصلی تیمش در جام جهانی داشت در مدت اخیر بارها برای دعوت از پولادی به تیم ملی از مسوولان سازمان وظیفه درخواست کرده که برای این ملی پوش و سروش رفیعی استثنا قائل شوند.
کی روش انتظار دارد که هرگونه برخورد با بازیکنان ملی پوش به پس از جام ملت ها موکول شود. انتظاری که از نظر مسوولان نظام وظیفه قابل پذیرش نبوده و طبق توافقی که میان فدراسیون فوتبال و این نهاد انجام شده بنا براین است که بازیکنانی که کارت پایان خدمت مشکل دار دارند در اردوی تیم ملی حاضر نشوند.
درپایان اردوی تیم ملی ایران در آفریقای جنوبی اما شایعه ای عجیب منتشر شده. شایعه این است که کی روش به مدافع چپ پای تیم ملی پیغام داده برای حضور در استرالیا آماده شود. البته این پیغام می تواند اثرمذاکرات فدارسیون با نهاد های نظامی باشد اما این طور که به نظر می رسد بنا براین است که پولادی بدون حضور در ایران در اردوی استرالیا حاضر شود .
این اقدام از سوی سرمربی تیم ملی اگر با هماهنگی فدراسیون و نهادهای مربوطه باشد دردسری درست نمی کند اما در غیر این صورت می تواند دردسرهای زیادی درست کند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک