۳ کشته در انفجار یک ساختمان مسکونی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: شب گذشته انفجار در یک ساختمان مسکونی به علت نشت گاز جان ۳ نفر را گرفت و 2 نفر نیز شدیدا دچار سوختگی شدند.

عصرخبر به نقل از فارس: درباره حادثه انفجار در یک مجتمع مسکونی اظهار داشت: در ساعت 23:27 دقیقه شب گذشته انفجار شدید در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پیروزی به سامانه 125 آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: انفجار در یک منزل دو طبقه قدیمی که در هر طبقه یک واحد 50 متری بود رخ داده است و هر دو طبقه از آتش شعله‌ور بود.
ملکی بیان داشت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد 5 نفر در داخل ساختمان محبوس هستند که آتش‌نشانان توانستند و مرد 30 و  50 ساله را که شدیداً دچار سوختگی شده بودند خارج و در ادامه عملیات نجات یک خانم 50 ساله، دختر 13 ساله و پسر بچه 10 ساله نیز از خانه شعله‌ور خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شد که مشخص شد در لحظات نخست انفجار جان خود را از دست داده بودند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره علت این حادثه بیان داشت: نشت گاز در یکی از وسایل گازسوز علت اصلی این انفجار بوده است و در ساعت 13 دقیقه بامداد عملیات این حادثه به اتمام رسید.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک