زیدآبادی: اصولگرایان خودشان را سرزنش کنند/ اگر به جای سعید جلیلی با آن اطرافیان بی‌نزاکت، یک چهرۀ معقول‌تر را به صحنه می‌فرستادند سرنوشت انتخابات به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد/ خودکرده را تدبیر نیست، بچشید آنچه را اندوختید

فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: اصولگرایان بی‌دلیل مردم رأی دهنده را سرزنش می‌کنند. در درجۀ اول، آن‌ها خودشان مسئول شکست‌شان هستند. اگر به جای سعید جلیلی با آن اطرافیان و حامیان هراس‌انگیز و بعضاً بی‌نزاکت و قلدرمآب یک چهرۀ معقول‌تر و معتدل‌تر از جناح خودشان را به صحنه می‌فرستادند، به احتمال زیاد سرنوشت انتخابات به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

 

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: اصولگرایان بی‌دلیل مردم رأی دهنده را سرزنش می‌کنند، در درجۀ اول، آنها خودشان مسئول شکست‌شان هستند.

به گزارش انتخاب، زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: «اصولگرایان بی‌دلیل مردم رأی دهنده را سرزنش می‌کنند. در درجۀ اول، آنها خودشان مسئول شکست‌شان هستند. اگر به جای سعید جلیلی با آن اطرافیان و حامیان هراس‌انگیز و بعضاً بی‌نزاکت و قلدرمآب یک چهرۀ معقول‌تر و معتدل‌تر از جناح خودشان را به صحنه می‌فرستادند، به احتمال زیاد سرنوشت انتخابات به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک