زیباترین جزایر جنوب ایران کدامند؟

در سواحل جنوبی ایران، در قلب آب‌های خلیج‌فارس، جزایری زیبا و بی‌نظیر که همچون مروارید سر از دل دریا بیرون آورده‌اند دیده می‌شوند که هر یک به نوع خود بی‌نظیرند. از جزیره قشم و هرمز گرفته تا جزیره کیش، همگی زیبایی فوق‌العاده‌ای دارند که هرساله گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری را به خود جذب می‌کنند. در راهنمای سفر به جنوب، باید بدانید که در هر جزیره، اقامتگاه‌ها و ویلاهای بسیار زیادی وجود دارند که شما قبل از سفر باید ابتدا به‌دنبال رزرو اقامتگاه یا اجاره ویلا موردنظر خود باشید.

البته ناگفته نماند که در برخی جزایر مانند کیش و قشم، سوئیت‌های مختلفی وجود دارند که برای خانواده‌ها بسیار راحت است؛ بنابراین، اگر با خانواده قصد سفر به یکی از این دو جزیره را دارید، انتخاب شما می‌تواند رزرو سوئیت قشم، سوئیت کیش یا اجاره خانه در کیش باشد.

زیباترین جزایر جنوب ایران کدامند؟

جزیره کیش، جزیره‌ای نیلگون و زیبا

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری محبوب در خلیج‌فارس است که به‌دلیل آب‌وهوای معتدل و آب‌های نیلگون خلیج فارس، جذابیت بسیاری دارد. این جزیره در استان هرمزگان واقع شده و به‌عنوان یک منطقه اقتصادی خاص (کیش آزاد) شناخته می‌شود که باعث شده‌است تا فعالیت‌های گردشگری و اقتصادی آن به‌شکل بسیار پیشرفته‌ای باشد.

برای رزرو اقامتگاه در کیش، بهترین گزینه سوئیت کیش و اجاره خانه در کیش است. در کیش، انواع مختلفی از سوئیت‌ها و ویلاها وجود دارند که اغلب امکانات رفاهی کاملی را به مسافرین ارائه می‌دهند؛ به‌همین‌منظور، اگر شما قصد دارید با خانواده یا دوستان‌تان به کیش سفر کنید و قصد ماندن در هتل را ندارید، اجاره ویلا یا اجاره خانه در کیش برای‌تان بهترین گزینه است. یک واحد سوئیت کیش می‌تواند بسته به متراژ برای اقامت چندین نفر کافی باشد.

برخی از این واحدها دارای دسترسی به سواحل زیبا و نزدیکی به اماکن دیدنی مانند پارک جنگلی کیش و شهربازی پرندگان هستند. قیمت‌ها برای اجاره سوئیت و ویلا در کیش متغیر است و بستگی به امکانات، دسترسی و متراژ آن دارد. دسترسی سوئیت یا هتل در کیش به مراکز خرید از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه در این جزیره زیبا علاوه‌بر مکان‌های دیدنی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگی وجود دارند که شما می‌توانید برای خود و اطرافیان‌تان خرید کنید و سوغاتی‌های محبوب بخرید؛ بنابراین، باتوجه‌به دسترسی آسان می‌توانید بدون هزینه کرایه ماشین یا تاکسی تنها با چند قدم پیاده‌روی به این مراکز خرید و اسکله دسترسی داشته باشید.

زیباترین جزایر جنوب ایران کدامند؟

جزیره قشم؛ مامن زیبای لاک‌پشت‌ها و عروس‌های دریایی

جزیره قشم به‌عنوان یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین جزایر خلیج‌فارس در فاصله حدود ۲۷کیلومتری جنوب شرقی بندرعباس واقع شده‌است. این جزیره با تاریخچه‌ای که به دوران هخامنشیان و ساسانیان بازمی‌گردد دارای مناظر طبیعی بسیار زیبا، آب‌های کریستالی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

ساحل‌های شنی طولانی و سفید و آب‌های گرم و شفاف قشم، این جزیره را به یکی از بهترین مقاصد برای استراحت و تفریح در کنار آب و طبیعت تبدیل کرده‌است. جاذبه‌هایی مانند دریاچه‌های نمکی، غارهای طبیعی، روستاهای سنتی و پارک‌های جنگلی، سبب شده‌است تا گردشگران از اقامت در این جزیره لذت ببرند.

برای اجاره سوئیت قشم، منطقه‌ای به نام درگهان، یکی از گزینه‌های محبوب برای اقامت است. درگهان به‌دلیل فاصله نسبتا کم به شهر قشم و آب‌های زیبای خلیج‌فارس، بهترین فرصت برای استراحت و اقامت است. اجاره سوئیت ارزان در درگهان قشم سبب شده‌است تا مسافران به‌جای اجاره اقامتگاه در قشم در درگهان بمانند.

برای اجاره سوئیت ارزان در درگهان قشم یا اجاره سوئیت قشم، ابتدا باید براساس نوع نیاز (دسترسی، متراژ و …) سوئیت خود را انتخاب کنید. پس از آن، برای اجاره ویلای موردنظر در شهر فوق‌العاده زیبای قشم یا درگهان، می‌توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

جزیره هرمز

جزیره هرمز یکی از جزایر بزرگ و مهم در جنوب ایران، در خلیج‌فارس واقع شده و جزو جزایر هرمزگان محسوب می‌شود. این جزیره از شمال با شبه‌جزیره ماهیان و از جنوب با جزیره قشم محدود می‌شود. هرمز با مساحتی بالغ‌بر ۱۵۰۰ کیلومترمربع دارای طبیعتی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد است که ازجمله دلایلی است که این جزیره به یکی از مقاصد توریستی معروف در ایران تبدیل شده‌است.

جزیره هرمز را بسیاری از گردشگران به‌خاطر داشتن مناظر طبیعی چشمگیر می‌شناسند. این جزیره شامل سواحل شنی، غارهای طبیعی، صخره‌های دریایی و کوهستان‌های خشن است. شب‌های هرمز برای گردشگران آن‌قدر زیباست که برای بسیاری از گردشگران دل‌کندن از این جزیره سخت است. آسمان مشکی با ستاره‌های درخشان، یکی از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این جزیره است.

هرمز همچنین دارای میراث فرهنگی و تاریخی غنی است که از آن جمله می‌توان به قلعه فالوجه، بازارهای محلی و روستاهای سنتی اشاره کرد. این میراث‌های فرهنگی و تاریخی، تجربه فرهنگی جدیدی را به گردشگران ارائه می‌کنند و از جذابیت‌های سفر به جزیره هرمز شناخته می‌شوند.

همچنین، در این جزیره امکانات اقامتی متنوعی وجود دارد که شامل هتل‌ها، رستوران‌ها و اقامتگاه‌های مختلف می‌شود که گردشگران می‌توانند از آن‌ها برای اقامت و استراحت استفاده کنند. اقامتگاه‌های بوم‌گردی در این جزیره سبب شده‌است تا بسیاری از مسافران تجربه فوق‌العاده‌ای را از سفر کسب کنند. برای رزرو اقامتگاه در هرمز، باید به امکاناتی که اقامتگاه در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین دسترسی آن به دریا و سایر مکان‌های دیدنی توجه ویژه داشته باشید.

زیباترین جزایر جنوب ایران کدامند؟

شب، پلتفرم رزرو اقامتگاه و اجاره ویلا

همان‌طورکه در این مطلب مطالعه کردید، شما برای سفر به جزایر زیبا و جذاب جنوب کشور باید قبل از هر چیزی برای رزرو اقامتگاه اقدام کنید. برای رزرو یا اجاره ویلا در هر یک از جزایر جنوب باید به دسترسی، امکانات و همچنین متراژ سوئیت یا ویلا نیز توجه کنید.

برای اجاره ویلا، سوئیت قشم، سوئیت کیش و رزرو اقامتگاه در هرمز و سایر جزایر جنوبی، می‌توانید ازطریق وب‌سایت شب اقدام کنید. برای این منظور، با ورود به پلتفرم شب می‌توانید مقصد و تاریخ ورود و خروج را انتخاب کرده و به تعداد شب‌های اقامت خود در جنوب، اقامتگاه یا ویلای موردنظرتان را رزرو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک