اعلام  آمادگی جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری به دکتر پزشکیان برای انتخاب وزیر تعاون  کار و رفاه اجتماعی

اعلام  آمادگی جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری به دکتر پزشکیان برای انتخاب وزیر تعاون  کار و رفاه اجتماعی

به خداوند لوح و قلم

رییس جمهور منتخب، جناب اقای دکتر پزشکیان

با سلام و احترام

ضمن تبریک از اینکه توانستید در پرتو عنایات حضرت حق تعالی در جایگاه خطیر «ریاست جمهوری » قرار بگیرید و خلعت خاص خدمت بر مبنای عدالت به مردم بپوشید، برای شما در  طی این طریق دشوار، آرزوی توفیق داشته و نظر جناب عالی را به نکات ذیل معطوف می داریم :

نیک آگاه هستید که دامنه شمول حوزه فعالیت وزیر تعاون، کار و رفاه گسترده تر از آن است که صرفاً به حوزه کارگری محدود و منحصر باشد. بلکه بیش از ۶ میلیون نفر از بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشوری، و تامین اجتماعی در دایره شمول وزارت تعاون، کار و رفاه قرار می گیرد.

در دیدار اخیر حضرت عالی با تعدادی از نمایندگان طبقه شریف کارگران از فرمایش های شما چنین استنباط می شود که این عزیزان را نمایندگان همه زیرمجموعه وزارت خانه مزبور، تلقی نموده و صرفاً آنها را در مقوله «مشارکت در انتخاب وزیر »، محق دانسته و به این امر مهم فرا خوانده اید. لذا انتظار داریم دایره مشارکت و رایزنی را وسیع تر کرده و جامعه فرهیخته بازنشستگان کشوری را نیز  در انتخاب وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی برای کابینه سهیم نمایید

جناب آقای رییس جمهور

وقتی در مناظرات انتخاباتی، جملات کوتاهی از اقیانوس گهربار نهج البلاغه بیان می فرمودید، چراغ امید به دادگری و عدالتخواهی را در خانه دل مردمان تشنه عدالت، روشن می کردید. روا نیست خیلی زود، دیر شود و باد تبعیض، چراغ امید را خاموش کند.

انتظار می رود همان گونه که قول داده اید، «صدای بی صدایان »  و صدای رسای بازنشستگان کشوری باشید. بازنشستگانی که در دوران صدارت وزرای پیشین از جمله آقایان شریعتمداری و  ربیعی همواره یتیم، غریب و طفیلی وزارت تعاون، کار و رفاه بوده و پیوسته برای لمس حداقل های زندگی، چشم انتظارشان بر در خشکیده بوده است.

به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان پیشنهاد و تقاضا می شود یا صندوق بازنشستگی کشوری را به سازمانی مستقل تبدیل نمایید و یا در حوزه وزارت مزبور، معاونتی مستقل با شرح وظایف مشخص را به این مقوله اختصاص دهید.

با سپاس و امتـنان

شورای کانون های بازنشستگان کشوری
استان کرمانشاه
۲۵ تیر ماه ۱۴۰۳ خورشیدی

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک