امام جمعه تبریز: سیاسیون بزرگ شده در آمریکا مواظب گفتار و رفتار خود باشند

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با تاکید بر اینکه افراد و گروه‌های سیاسی مراقب گفتار و رفتار خود باشند، اظهار کرد: عده ‎ای با موضع‎گیری‌های ناامیدکننده و تفرقه افکن بین قومیت‌ها و مذاهب در مسیر دشمن حرکت می‌کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه افراد و گروه‌های سیاسی مراقب گفتار و رفتار خود باشند، گفت: عده ‎ای با موضع‌گیری‌های ناامیدکننده و تفرقه افکن بین قومیت‌ها و مذاهب در مسیر دشمن حرکت می‌کنند و آدم احساس می‌کند برخی‌ها در آمریکا و اروپا زیاد زندگی کرده‌اند و بزرگ شده این کشور‌ها هستند از مسائل کشور زیاد سر در نمی‌آورند و نمی‌دانند در کشور چه خبر‌ها بود و چه اتفاقی افتاده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری‌اصل امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با تاکید بر اینکه افراد و گروه‌های سیاسی مراقب گفتار و رفتار خود باشند، اظهار کرد: عده ‎ای با موضع‎گیری‌های ناامیدکننده و تفرقه افکن بین قومیت‌ها و مذاهب در مسیر دشمن حرکت می‌کنند.

وی به انتخابات پرشور با مشارکت ۵۰ درصدی را مورد اشاره قرار داد و گفت: از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی این پیروزی متعلق به مردمی است که با مشارکت خود دشمن را در رسیدن به اهدافشان نا امید کردند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک