پزشکیان: حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنانی که تلاش کردند ملت پای صندوق نیایند، جداست

پزشکیان درباره سخنان روز یک‌شنبه خود در مجلس نوشت که «‏بازتر شدن فضای سیاسی و افزایش مشارکت یک بازی برد-برد برای مردم و حاکمیت است. دشمنان مردم ایران تمام تلاش‌شان را کردند تا نگذارند مردم پای صندوق‌ها بیایند. حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست. وظیفه ‎دولت ایران پیگیری مطالبات به حق تمام مردم است.»

 

پزشکیان درباره سخنان روز یک‌شنبه خود در مجلس نوشت که حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنانی که تلاش کردند ملت پای صندوق نیایند، جداست.
به گزارش «انتخاب»؛ وی در توئیتی نوشت: «‏بازتر شدن فضای سیاسی و افزایش مشارکت یک بازی برد-برد برای مردم و حاکمیت است. دشمنان مردم ایران تمام تلاش‌شان را کردند تا نگذارند مردم پای صندوق‌ها بیایند. حساب مردم شریفی که به هر دلیلی ناراضی هستند، از دشمنان و بددلان جداست. وظیفه ‎دولت ایران پیگیری مطالبات به حق تمام مردم است.»
گفتنی است که سخنان روز یک‌شنبه پزشکیان در مجلس با واکنش گسترده‌ای مواجه شد و این شبهه را شکل داد که او گفته به دهان تحریمی‌ها و مردمی که رای نداده‌اند، مشت محکم زدیم! در حالی که پزشکیان گفته بود: «امیدوارم خدا ما را شرمنده مردم عزیزی که علی‌رغم تبلیغات آمدند و مشت محکمی بر دهان دشمنان که در خارج و داخل نشسته بودند زدند، نکند.»

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک