محموله تریاک قبل از توزیع در غرب تهران لو رفت

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۲۶۶ کیلوگرم مخدر تریاک از یک سوداگر مرگ در شهرستان شهریار خبرداد.

به گزارش ایسنا، سردار کیومرث عزیزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر از سوی یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد که این فرد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه کرد و قصد دارد تا آن را در میان خرده فروشان موادمخدر توزیع کند. در همین راستا نیز مخفیگاه این فرد مورد شناسایی قرار گرفت.

عزیزی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام شده و مجوز عملیات اخذ شد، گفت: سرانجام ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان شهریار با اجرای عملیاتی پلیسی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۲۶۶ کیلوگرم مخدر تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در محل جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و موادمخدر مکشوفه روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران نیز در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این پرونده در دستورکار قرار داشته و در حال انجام است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک