یک شروع امیدوار کننده؛

حمایت نمایندگان حزب دموکرات از کامالا هاریس

بر اساس آمار‌های غیررسمی تا دوشنبه شب، هاریس حمایت بیش از۲۵۰۰ نماینده را در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها کسب کرده است. این تعداد رای برای انتخاب او به عنوان نماینده رسمی حزب در انتخابات پیش رو کافی خواهد بود، چرا که بسیار بیشتر از حدنصاب ۱۹۷۶ رای حداقلی مورد نیاز است.

در حالی که کمتر از ۱۰۰ روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا باقی مانده است، نتایج یک تحقیق که توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس انجام شده نشان می‌دهد کامالا هاریس حمایت کافی نمایندگان دموکرات را برای نامزدی از سوی حزبش برای رقابت در برابر دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه به دست آورده است.

به گزارش جماران، بر اساس آمار‌های غیررسمی تا دوشنبه شب، هاریس حمایت بیش از۲۵۰۰ نماینده را در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها کسب کرده است. این تعداد رای برای انتخاب او به عنوان نماینده رسمی حزب در انتخابات پیش رو کافی خواهد بود، چرا که بسیار بیشتر از حدنصاب ۱۹۷۶ رای حداقلی مورد نیاز است.

کامالا هاریس در واکنش به این خبر گفت: «از رئیس‌جمهور بایدن و تمامی اعضای حزب دموکرات که قبلاً به من اعتماد کرده‌اند سپاسگزارم و مشتاقانه منتظر هستم تا مستقیماً نظراتم را پیش مردم آمریکا طرح کنم.»

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک