ادارات این استان فردا تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه فعال است

اراک - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: پایان ساعت کار ادارات این استان به جز دستگاه‌های خدمات رسان فردا (چهارشنبه) به دلیل مدیریت مصرف انرژی، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه است.

به گزارش خبرآنلاین،سید مجتبی آل یاسین اظهار کرد: در پی پیش‌بینی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در هفته جاری، در کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان مرکزی تصمیماتی اتخاذ شد.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) فردا چهارشنبه، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: فعالیت کلاس‌های تمام مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه است.

آل یاسین بیان کرد: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.

وی تاکید کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را اعمال کنند.

آل یاسین گفت: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک