خبر فوری وزیر اطلاعات درباره بازداشت ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری /۲۰ نفر از اتباغ غیرمجاز دستگیر شدند

وزیر اطلاعات گفت: در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند که دو نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بودند

سید اسماعیل خطیب روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به بیانیه اخیر وزارت اطلاعات درباره نبرد سنگین و خاموش با تروریست‌ها در ۵۰ روز گذشته گفت: با همراهی و همکاری هیات‌ها و مجموعه‌های تبلیغی، امنیتی و فرهنگی با هوشیاری مردم، موفق شدیم طی ۱۲ عملیات حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از اتباع غیرمجاز دستگیر و شناسایی شدند.

۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری بازداشت شدند
آنگونه که ایرنا روایت کرده، وزیر اطلاعات اضافه کرد: حدود ۱۲ نفر از این ۲۰ نفر، افراد عملیاتی بودند که برای انجام عملیات آمده بودند. ۲ نفر نیز از رهبران و امیران گروه‌های داعشی و تکفیری بودندکه وابسته به کشورهای غیرهمسایه بودند.

وی با بیان اینکه کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند، افزود: از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام خطیب تأکید کرد: به‌دلیل اینکه کنترل‌های مرزی به کمک نیروهای مسلح افزایش پیدا کرده، اینها خریدهای خود را در داخل انجام می‌دهند؛ در فروش لوازم دو یا چند منظوره دقت بیشتری لازم است.

وزیر اطلاعات در پاسخ به سؤالی درباره ارائه ابعاد دیگری از حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش، خاطرنشان کرد: مسئولیت پیگیری حادثه شهادت رئیس جمهور و همراهان با ستاد کل است؛ توضیحات را از آنها دریافت کنید.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک