انتقاد عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران از عملی نشدن وعده های مدیر عامل تامین اجتماعی

او در خصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز گفت: حال که قانون مربوطه از سوی مجلس به دولت ابلاغ شده و دولت هم آنرا به سازمان ابلاغ کرده انتظار ما اجرای آن است و نه امروز و فردا کردن.

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران از عملی نشدن وعده های مکرر مدیر عامل و معاونان سازمان تامین اجتماعی انتقاد کرد.

سید علی حسینیان در گفتگو با خبرنگار عصر خبر افزود: بیش از ۳ ماه است حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی به آتیه سازان حافظ پرداخت نمی شود.

وی گفت: حق بيمه بازنشستگان ماهانه ۱۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان است و همین مقدار هم باید سازمان تامین اجتماعی پرداخت کند که متاسفانه نه فقط حق بیمه سازمان که حق بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز پرداخت نمی شود در صورتی که ماهانه از حقوق آنان کسر می شود.

رئیس کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی قرچک اظهار داشت: این در حالی است که مدیر عامل تامین اجتماعی در مصاحبه با خبرنگاران به صراحت مدعی است که وضع سازمان خوب است.آقای مدیر عامل قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را؟

او گفت: حدود ۴ میلیون بازنشسته بیمه تکمیلی هستند بنابراین اگر عدد ۱۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان را ضرب در ۴ میلیون نفر کنیم عدد بسیار بزرگی می شود.

حسینیان در خصوص بیمه عمر بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز گفت: از هر بازنشسته ماهانه ۳۹ هزار تومان کسر می شود که آن هم به شرکت طرف قرارداد پرداخت نمی شود و باعث نارضایتی و مشکلات فراوان برای بازنشستگان می شود.

عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران از پرداخت نشدن وام ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان نیز انتقاد کرده و گفت: حدود ۴۰ روز از ثبت نام و تایید افراد مشمول گذشته اما خبری از پرداخت نیست در صورتی که مدیران سازمان وعده داده بودند که ۵ مرداد وام ها پرداخت شود.

او گفت: در اسفند ماه سال گذشته جلسه ای در مشهد با جصور اعضای هیات مدیره کانون ها و مدیر عامل و معاونان تامین اجتماعی برگزار و آنها قول دادند که مشکلات حل می شود ، طرح کرامت رضوی در اردیبهشت آغاز می شود ، وام ها به موقع پرداخت می شود اما الان که در نیمه مرداد ماه هستیم چیزی ندیدیم جز شعار های تو خالی.

وی گفت: تعداد سهمیه های وام و سفر مشهد با تعداد بازنشستگان هیچ تناسبی ندارد که این مهم باعث نارضایتی گسترده بازنشستگان شده است اما ما امیدواریم که در ماه جاری قسمتی از این مشکلات حل شود.

او در خصوص متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز گفت: حال که قانون مربوطه از سوی مجلس به دولت ابلاغ شده و دولت هم آنرا به سازمان ابلاغ کرده انتظار ما اجرای آن است و نه امروز و فردا کردن.

وی گفت: تمامی کانون های بازنشستگان استان و شهرستانها تحت فشار می باشد چرا که بازنشستگان به کانون ها مراجعه می‌کند و حق هم با بازنشستگان می باشد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک