انتقام سختی از اسرائیل؛ به زودی /واکنش‌های ادامه‌دار به شهادت اسماعیل هنیه در تهران/ان‌ الله مع الصابرین…

علی اکبر ولایتی، محمد مخبر، مصطفی پورمحمدی و شورای نگهبان به شهادت اسماعیل هنیه واکنش نشان دادند

به گزارش خبرگزاری عصر خبر، علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل شهادت مجاهد نستوه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس را به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و مردم شجاع و دلیر فلسطین و همه مبارزان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب این جنایت بزدلانه تاوان سختی خواهد داد.

بنابر گزارش مهر، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِینَ

آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

شهادت مجاهد مخلص و فداکار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس طی یک عملیات تروریستی، جنایت و نقض آشکار قوانین بین المللی است و رژیم صهیونیستی به خاطر ارتکاب این جنایت بزدلانه تاوان سختی خواهد داد.

زیدآبادی: همه خط قرمزها فرو ریخته است/ در دنیای بدونِ خط قرمز، هیچ سطحی از امنیت برای زندگی نوع انسان قابل فرض نیست
شهید اسماعیل هنیه از رهبران برجسته و مبارزان با سابقه مقاومت اسلامی فلسطین بود که در طول تمام سال‌های مبارزه و مجاهدت ارزشمندترین دارایی خود را در راه آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف و مبارزه با صهیونیست‌ها تقدیم کرد. این یک محاسبه غلط است که رژیم صهیونیستی تصور می‌کند با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت اسلامی، می‌تواند خود را از شرایط بسیار سخت و بحرانی و تهدیدهای موجودیتی که در آن گرفتار است نجات دهد.

دشمن جنایتکار و خونخوار صهیونیستی و حامیان بین المللی آن، خصوصاً آمریکا بداند که ترور این برادر مجاهد و ارزشمند هیچ خللی در عزم آهنین، مقاومت اسلامی، حماس و جهاد اسلامی و سایر مقاومت فلسطینی در مبارزه با رژیم جنایتکار و تروریست صهیونیست ایجاد نخواهد کرد؛ خون پاک شهید هنیه صدها هنیه می‌آفریند و مقاومت در برابر ظلم و طغیان و وحشی‌گری صهیونیست‌ها را دو چندان می‌کند.

دشمن جنایتکار و بزدل که در میدان جنگ نابرابر نتوانست به هیچکدام از اهداف خود برسد، با اقدام ناجوانمردانه و تروریستی قصد دارد ناکامی‌های میدان را به موفقیت تبدیل نماید، در حالی که چنین اقدامات، ارزش نظامی ندارد و بی تردی برابر سنن الهی رژیم جنایتکار تاوان سخت و سنگینی را خواهد داد و زمینه‌های فروپاشی هرچه بیشتر خود را تسهیل خواهد کرد.

“وَ سَیعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أی مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ”

بزودی دست انتقام الهی توسط رزمندگان جبهه مقاومت بیرون خواهد آمد و انتقامی سخت از این رژیم ددمنش خواهد گرفت و آن چیزی کمتر از سرعت روز افزون فروپاشی آن به دنبال نخواهد داشت.

تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم وی د مبارزه با تروریسم و اشغال‌گری، همواره الهام‌بخش تمامی اعضای مقاومت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان خواهد بود و یاد و خاطره او همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راهنمای بسیاری خواهد بود.

سرنوشت سختی در انتظار جنایتکاران است
همچنین بر اساس گزارش ایسنا، مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی، شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

در پیام مصطفی پورمحمدی آمده است:

«شهادت بزرگمرد مقاومت، شهید اسماعیل هنیه مبارک باد. تردید نداریم سرنوشت سختی بزودی در انتظار جنایتکاران و حامیان آنان است، منتظر بمانند. ملت قهرمان فلسطین و انقلاب اسلامی ایران، مسیر پیروزی را با قدرت و سرعت بیشتری ادامه خواهند داد. ان‌ الله مع الصابرین»

رژیم صهیونیستی به هیچ قانون و مسلکی پایبند نیست
محمد مخبر، سرپرست سابق ریاست جمهوری در پیامی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد که خون این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر چونان موجی خروشان این قوم طغیانگر را غرق می سازد.

بنابر گزارش ایسنا، در پیام محمد مخبر آمده است: « بسم الله الرحمن الرحیم . اقدام تروریستی علیه شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نمایشی بزدلانه از سوی رژیمی غاصب بود که تاکنون هیچ وقت نتوانسته است در میدان جنگ مردانه مبارزه کند و گویا راهی جز کشتن زنان، کودکان و افراد بی‌گناه و ترور شبانه شخصیت های سیاسی به دور از شهر و کاشانه خویش ندارد.

رژیم صهیونیستی بار دیگر حتی به حامیان خود نشان داد که به هیچ قانون و مسلکی پایبند نیست و چنان افسار گسیخته است که روزی دولت های غربی پشتیبان خود را نیز در هلاکت خویش سهیم می سازد. این مرد بزرگ تعداد زیادی از اعضای خانواده خود را نیز در کشتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی از دست داده بود و اکنون به خانواده و همرزمان شهیدش پیوست.

اینجانب شهادت ایشان را به همه ملت های آزاده جهان علی الخصوص ملت مقاوم فلسطین تبریک و تسلیت عرض می کنم. بدون تردید این اقدام کور و تروریستی عزم جبهه مقاومت اسلامی را در سرتاسر منطقه برای نابودی این رژیم کودک کش راسخ تر از گذشته خواهد کرد.

اطمینان دارم که خون این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر چونان موجی خروشان این قوم طغیانگر را غرق می سازد. خداوند او را مشمول رحمت خویش قرار دهد و با اولیا و صلحا محشور گرداند.»

جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود
شورای نگهبان در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، تاکید کرد: بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم سفاک، منحوس و جعلی صهیونیستی به‌عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان اسلام خواهد بود.

بنابر روایت مهر، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت یکی دیگر از فرزندان شجاع اسلام، مجاهد و مبارز برجسته فلسطینی جناب آقای اسماعیل هنیه را که توسط رژیم سفاک صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد، به امت اسلامی و ملت غیور و مجاهد فلسطین و به‌خصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت و تهنیت می‌گوئیم

این شهید بزرگوار سالیان سال شرافتمندانه و خستگی‌ناپذیر در میدان مبارزه با رژیم جعلی و تروریست صهیونیستی، جانفشانی کرد و همیشه آماده شهادت بود و در این راه فرزندان و عزیزان خود را هم در کمال شجاعت تقدیم اسلام و آرمان فلسطین آزاد کرد.

آنچه مسلم است جنایات و ددمنشی رژیم فاسد صهیونیستی که برای رسیدن به اهداف شرورانه و نامشروع خود از هیچ اقدام وحشیانه و تروریستی دریغ نمی‌کند، برای جهانیان به ویژه مردمان آزاداندیش و باوجدان جهان حتی در کشورهای غربی اثبات شده و به همین دلیل موجی از تنفر علیه این دولت تروریستی در سطح بین‌المللی شکل گرفته و در حال جوشش است.

بدون تردید جهان به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم سفاک، منحوس و جعلی صهیونیستی به‌عنوان محور و مرکز شرارت‌های منطقه و جهان اسلام خواهد بود و روز پایان این باند جنایتکار و غده سرطانی که در حال دست و پا زدن در باتلاق سردرگمی و تصمیمات عملکرد و است به زودی فراخواهد رسید.

مسلماً همانطور که رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند، اقدام وحشیانه و عملیات تروریستی این رژیم جعلی که میهمان کشور ما را در خاک ایران اسلامی به شهادت رسانده، بی‌پاسخ نخواهد ماند و ان‌شاءالله مجازاتی سخت و پشیمان‌کننده به جنایتکاران داده خواهد شد

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک