تسلیت حزب جامعه اسلامی ورزشکاران برای شهادت اسماعیل هنیه

بسمه تعالی

ملت شریف و بزرگوار ایران و جهان اسلام،

با کمال تأسف و تأثر، بار دیگر دست‌های پلید دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام و صهیونیسم جنایتکار با ترور ناجوانمردانه‌ی شهید والامقام، اسماعیل هنیه، چهره‌ی زشت و ظالمانه‌ی خود را به نمایش گذاشت.

این ترور ناجوانمردانه نه تنها جراحتی عمیق بر قلب خانواده‌ی این شهید عزیز و ملت فلسطین بوده، بلکه مایه ی اندوه و خونخواهی ملت‌های مسلمان و آزادگان و جبهه مقاومت خواهد بود.

شهید اسماعیل هنیه، چهره ی درخشان مقاومت و پایداری، با خون پاک خود صفحه‌ای درخشان از مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم و تجاوز را رقم زد. او که تمام عمر خود را در راه دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های والای اسلام گذرانده بود، با شهادتش بار دیگر جهان را متوجه عمق جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیانش کرد.

اینجانب به نمایندگی از حزب جامعه اسلامی ورزشکاران، ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، به خانواده‌ی محترم شهید هنیه، ملت فلسطین، جبهه مقاومت، تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض نموده و یقین دارم که خون پاک این شهید بزرگوار، همچون مشعلی فروزان، راه مبارزه و مقاومت را برای نسل‌های آینده روشن خواهد ساخت.

از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران خواستار اقدامات جدی و قاطع، در جهت دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور عزیزمان بوده و مطالبه مواجهه هوشمندانه، شجاعانه و مدبرانه با عاملان این جنایات را داشته و تاکید می کنیم هیچ تهدیدی نباید ما را از راه استوار و پرافتخارمان منحرف سازد. ایمان داریم که خون شهیدان، همواره ضامن پایداری و استقامت این مرز و بوم خواهد بود و هیچ نیرویی قادر نخواهد بود عزم راسخ ملت ما را در هم بشکند.

از خداوند متعال می‌خواهیم که روح بلند این شهید عزیز را با اولیاء و صالحین محشور گرداند و به خانواده‌ی ایشان صبر و اجر عنایت فرماید.

به امید روزی که جهان از ظلم و ستم رهایی یافته و شاهد پیروزی حق بر باطل باشیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دبیرکل حزب جامعه اسلامی ورزشکاران
علیرضا غفوری فرد

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک