انتصاب يك متخلف در مهمترين اداره كل استاني وزارت كار؟! + سند

اما جالب اين كه يكي از افراد نام برده شده در اين نامه به عنوان سرپرست يكي از معاونتهاي مدير كل كار استان تهران منصوب شده است كه جا دارد وزير كار، مدير كل حراست ،مدير كل بازرسي و حتي مدير كل كار استان تهران دراين خصوص شفاف سازي كرده وبگوبند كه قضيه چيست؟

مدير كل وقت بازرسي و ارزيابي عملكرد وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي در بهمن سال 1400 نامه اي را به وزير وقت نگاشته و تخلفات اداره كل كار استان تهران را در بخش هاي مختلف براي وي تشريح كرد.

به گزارش عصرخبر، در اين نامه نواقص و تخلفات محرز شده حوزه روابط كار، نواقص محرز شده حوزه تعاون، و نواقص محرز شده حوزه ورزش به اطلاع وزير وقت مي رسد.

نوشته های مشابه

پيرو اين نامه وزير وقت كار دستور تذكر موارد قابل اصلاح و حذف افرادي كه مشكلشان محرز است را مي دهد.

اما جالب اين كه يكي از افراد نام برده شده در اين نامه به عنوان سرپرست يكي از معاونتهاي مدير كل كار استان تهران منصوب شده است كه جا دارد وزير كار، مدير كل حراست ،مدير كل بازرسي و حتي مدير كل كار استان تهران دراين خصوص شفاف سازي كرده وبگویند كه قضيه چيست؟

اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان تهران در طی 36 ماه اخیر 24 ماه با سرپرست اداره شده است كه تاسف برانگيز است بنابراين از وزير كار دولت پزشكيان انتظار است در انتصاب مديران اين استان دقت نظر لازم را داشته باشد و افرادی را به عنوان سرپرست بخش هاي مختلف منصوب كند كه بهترين ها باشند.

انتصاب يك متخلف در مهمترين اداره كل استاني وزارت كار؟! + سند

انتصاب يك متخلف در مهمترين اداره كل استاني وزارت كار؟! + سند

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک