اجراي 44 پروژه با اعتبار 113 ميليارد توماني در قيامدشت

حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت در این مراسم اظهار کرد: در حوزه اطلاع رسانی و خبرنگاری اگر خبرنگاران عزیز نباشد باید 50 نفر دیگر استخدام کنیم تا معضلات را ببینیم.

شهردار قیامدشت گفت: در سال 1403 نیز ، 44 پروژه با اعتبار حدود 113 میلیارد تومان در حال انجام است.
به گزارش عصر خبر، نشست خبری شهردار و شورای اسلامی شهر قیامدشت به مناسبت روز خبرنگار در هنرستان فنی و حرفه ای فخر صادق این شهر برگزار شد.
در این نشست که  محمد صائبی، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، سید مرتضی علوی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت حضور داشتند، خبرنگاران شهرستان ری  در جریان آخرین اقدامات و فعالیتهای حوزه مدیریت شهری قیامدشت قرار گرفتند.
حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت در این مراسم اظهار کرد: در حوزه اطلاع رسانی و خبرنگاری اگر خبرنگاران عزیز نباشد باید 50 نفر دیگر استخدام کنیم تا معضلات را ببینیم.
وی با بیان اینکه ما در سال اول مدیریت شهری 143 پروژه افتتاح کردیم، افزود: در سال 1400، 56 پروژه با حدود 29 میلیارد تومان افتتاح کردیم.
شهردار قیامدشت خاطر نشان کرد: در سال 1403 نیز ، 44 پروژه با اعتبار حدود 113 میلیارد تومان در حال انجام است.
ترکاشوند در خصوص بودجه اظهار کرد: سال گذشته 62 درصد از بودجه شهرداری قیامدشت در حوزه عمرانی محقق شد.
وی با بیان اینکه شهرداری قیامدشت 90 هزار درخت کاشته است، افزود: برنامه 5 سال راهبردی شهرداری قیامدشت تنظیم شده و این خط و مشی شهرداری را مشخص نموده است.
محمد حقی، رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت نیز در این مراسم، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بیش از 3 سال است در خدمت مردم شهر قیامدشت هستند.
وی با بیان اینکه اتفاقات بسیار خوبی طی این مدت در شهر قیامدشت رخ داده است، گفت: تعاملات خوبی با نهادها و دستگاه طی این 3 سال داشتیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قیامدشت افزود: احداث آرامستان یکی از وظایف مدیریت شهری است ولی اراضی اطراف بدلیل واقع شدن در پهنه محیط زیست، اجازه احداث آرامستان را تا به امروز به ما ندادند.
یوسف عصمتی، نائب رئیس شورای  اسلامی شهر قیامدشت نیز در آیین تجلیل از خبرنگاران، اظهار کرد: بودجه 240 میلیاردی قیامدشت در سال گذشته امسال به بیش‌ از  360 میلیارد رسید.
وی افزود: قضاوت خودم در مجموعه شورای شهر و شهرداری قیامدشت از نظر سلامت مالی، اداری و نیرو در سطح استان نمونه هستیم.
نائب رئیس شورای  اسلامی شهر قیامدشت خاطر نشان کرد: تشکر ویژه داریم از خبرنگاران شهر قیامدشت و بخش خاوران که شبانه روز تلاش می کنند .
حسین سبحانی، عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت در ادامه این مراسم، اظهار کرد: امیدواریم قلم هایی که شما در تعالی شهر قیامدشت می زنید مورد توجه مردم این شهر باشد.
وی با بیان اینکه در 3 سال گذشته در کمیسیون معماری و شهرسازی بالای 20 جلسه داشتیم، اظهار کرد: افزایش طبقات کوچه هایی که قبلا تراکم کمتری داشت پیگیری و به نتیجه رسید.
عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت گفت: موضوع زمین شهری متأسفانه هنوز حل نشده ، جلسات متعددی گذاشته شده ولی تا به امروز به نتیجه ای نرسیده است.
سبحانی اظهار کرد: ماده 12 یکی دیگر از مشکلاتی است که پیگیری های زیادی صورت گرفته ولی متأسفانه به نتیجه نرسیده است.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی عضو دیگر شورای اسلامی شهر قیامدشت نیز در پایان این مراسم، اظهار کرد: اسرائیل با رسانه خود به دنبال نشان دادن این است که ایران یک کشور تروریست است.
وی افزود: اگر کاری واقعا مثبت انجام شده مثبت بگویید  و اگر کار منفی انجام شده حتما آن را بیان کنید.
به گزارش آریا، در پایان این مراسم از زحمات خبرنگاران و فعالان رسانه ای شهرقیامدشت و شهرستان ری در راستای اطلاع رسانی اقدامات حوزه مدیریت شهری قیامدشت با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک