حذف زودهنگام کاویانی‌نژاد از المپیک پاریس؛ ناکامی کشتی فرنگی ایران در وزن ۷۷ کیلوگرم

امین کاویانی‌نژاد، نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، در رقابت‌های المپیک پاریس نتوانست به مرحله نیمه نهایی راه یابد و با حذف از جدول شانس مجدد، زودتر از انتظار از دور مسابقات کنار رفت.

نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با توجه به شکست حریف ارمنستانی خود در دیدار نیمه نهایی مقابل نماینده ژاپن، از حضور در جدول شانس مجدد بازماند.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک پاریس مسابقات ۲ وزن دوم از ساعت ۱۱ امروز به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) پیگیری شد و امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ و محمدهادی ساروی در ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند.

کاویانی‌نژاد در دور نخست با نتیجه یک بر یک از سد یوسوانیس پنا فلورس از کوبا گذشت، اما در دور بعد با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب مالخاز آمویان، دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از ارمنستان شد و شانس حضور در نیمه نهایی را از دست داد. او برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال می‌ماند تا برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها مبارزه کند.

آمویان در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف نائو کوزاکا دارنده مدال برنز جهان از ژاپن رفت و این دیدار در نهایت با شکست ۳ بر یک نماینده ارمنستان به پایان رسید. با این نتیجه کاویانی‌نژاد از صعود به جدول شانس مجدد و نبرد برای برنز بازماند و حذف شد.دقایق دیگر هادی ساوری در وزن ۹۷ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف مصری خواهد رفت.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک