سردار قاآنی: وظیفۀ خود می‌دانیم که انتقام خون شهید هنیه را بگیریم

سردار اسماعیل قاآنی در نامه‌ای به یحیی سنوار، وی را به عنوان شخصیتی با سابقه و پرافتخار در بُعد رهبری و جهادی برشمرد و انتخاب وی را به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس به همه قهرمانان حماس، غزه و ملت فلسطین تبریک گفت.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خون شهید هنیه بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی به دست جمهوری اسلامی، تأثیر خواهد گذاشت.

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی در نامه‌ای به یحیی سنوار، وی را به عنوان شخصیتی با سابقه و پرافتخار در بُعد رهبری و جهادی برشمرد و انتخاب وی را به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس به همه قهرمانان حماس، غزه و ملت فلسطین تبریک گفت.

فرمانده نیروی قدس سپاه در بخش‌هایی از این نامه، عروج شهید اسلام سردار اسماعیل هنیه را تسلیت گفت و افزود: شهید هنیه واقعاً از رهبران دلاور مقاومت اسلامی و شخصیتی ارزشمند و متین بود که در جهان اسلام وحدت ایجاد کرد.
وی افزود: همان طور که رهبر انقلاب فرمودند وظیفه خود می‌دانیم که انتقام خون ایشان را برای این حادثه تلخ در جمهوری اسلامی بگیریم.
فرمانده نیروی قدس سپاه در این نامه تاکید کرد: تردیدی نیست که خون این شهید بزرگوار بر مجازات سخت رژیم صهیونیستی به دست جمهوری اسلامی تأثیر خواهد گذاشت.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: جهاد قهرمانانه برادران شما در مقاومت اسلامی، تأثیر مجازات را بیش از گذشته خواهد کرد و به محو شدن هر چه سریع‌تر این پدیده نحس منجر خواهد شد.
سردار قاآنی در این نامه خاطرنشان کرد: حماس با انتخاب یک رهبر با منطق دیگر ثابت کرد که پرچم پر افتخار حماس را به دست کسی می‌دهد که بیشترین نفوذ را در میدان دارد و مجاهد فی سبیل الله است.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک