جدول رده‌بندی المپیک ۲۰۲۴؛ ایران در رده ۲۱ / آمریکا قهرمان شد

المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز (۲۱ مرداد) با برگزاری دیدار نهایی بسکتبال بانوان بین تیم‌های فرانسه و آمریکا به پایان رسید؛ دیداری که با برتری ۶۷ بر ۶۶ آمریکا خاتمه یافت و این تیم یک طلای دیگر به سبد مدال‌های کاروان این کشور اضافه کرد. این مدال برای آمریکایی‌ها بسیار حائز اهمیت بود؛ چرا که منجر به صدرنشینی این کشور در جدول توزیع مدال‌ها شد؛ درست همان اتفاقی که در المپیک‌های ۲۰۲۰ توکیو، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۱۲ لندن نیز رخ داده بود.

تسنیم: کاروان ایران در پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس رتبه بیست‌ویکم را در جدول توزیع مدال‌ها را به خود اختصاص داد.
 المپیک 2024 پاریس امروز (21 مرداد) با برگزاری دیدار نهایی بسکتبال بانوان بین تیم‌های فرانسه و آمریکا به پایان رسید؛ دیداری که با برتری 67 بر 66 آمریکا خاتمه یافت و این تیم یک طلای دیگر به سبد مدال‌های کاروان این کشور اضافه کرد.
این مدال برای آمریکایی‌ها بسیار حائز اهمیت بود؛ چرا که منجر به صدرنشینی این کشور در جدول توزیع مدال‌ها شد؛ درست همان اتفاقی که در المپیک‌های 2020 توکیو، 2016 ریو و 2012 لندن نیز رخ داده بود.
در پایان بازی‌های المپیک تیم آمریکا با کسب 40 طلا، 44 نقره و 42 برنز و مجموع 125 مدال در رده نخست ایستاد، چین با 40 طلا، 27 نقره و 24 برنز دوم شد و ژاپن با 20 طلا، 12 نقره و 13 برنز در رده سوم قرار گرفت.
همچنین کاروان ایران با 3 طلا، 6 نقره و 3 برنز و مجموع 12 مدال در رده 21 جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت. کاروان ایران با کسب این رتبه، 6 پله نسبت به دوره قبل ارتقا داشت.
در بازی‌های المپیک 2024 پاریس 91 کشور موفق به کسب مدال شدند که از بین آنها 62 کشور حداقل یک مدال طلا کسب کردند.جدول رده‌بندی المپیک ۲۰۲۴؛ ایران در رده ۲۱ / آمریکا قهرمان شد
جدول رده‌بندی المپیک ۲۰۲۴؛ ایران در رده ۲۱ / آمریکا قهرمان شد

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

  • اشتراک سامانه مناقصات مزایدات ایران تندر با تخفیف باورنکردنی
  • پول نداری ارز دیجیتال بخری؟ سریع اعتبار بگیر و سرمایه گذاریتو شروع کن
  • نرخ ویژه بلیط پرواز در فلای‌تودی!
  • با ۶۰ درصد تخفیف، مهارت کسب کن! 🔥
  • ۶۰ درصد تخفیف ویژه، همین حالا کلیک کن  🎁
  • تابستان آموزشی فرادرس با ۶۰ درصد تخفیف! ☀️

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک