شهردار باقرشهر: پذیرای انتقادات سازنده هستیم

در مجموعه مدیریت شهری باقرشهر همواره پذیرای نظرات و به ویژه انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه هستیم. لازم به توضیح است که در مجموعه مدیریت شهری باقرشهر به جد از هرگونه انتقاد که البته سازنده، در چهارچوب ادب و احترام و... باشد استقبال می‌کنیم.

به گزارش عصر خبر، مرتضی همتی در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری، ضمن عرض خیرمقدم خدمت حاضران و اصحاب رسانه اظهار داشت: خبرنگاری شغلی پرطمطراق و نیز نامدار است که به واسطه وجود عقوبت‌ها و محاسن، هراسناک و پرتنش نیز محسوب می‌شود.
به گزارش عصر خبر، وی افزود: شهرداری باقرشهر از زمان ایجاد تغییرات در مجموعه مدیریت شهری، برنامه‌های زیادی داشته که همگی با حضور پرشور و حمایت اصحاب رسانه اجرایی شده است و خبرنگاران همواره بدون هیچگونه چشمداشتی اقدامات صورت گرفته در این شهر را منعکس و منتشر می‌کنند.
شهردار باقرشهر در ادامه گفت: خبرنگاری به نوعی ایثار و از خودگذشتگی است زیرا که هدف خبرنگار از بین بردن ظلمت، جهل و ناآگاهی است که در کنار این زحمات، تحمل درد و رنج برای آگاهی دیگران نیز بر آن افزوده می‌شود.
همتی تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری باقرشهر همواره پذیرای نظرات و به ویژه انتقادات و پیشنهادات اصحاب رسانه هستیم. لازم به توضیح است که در مجموعه مدیریت شهری باقرشهر به جد از هرگونه انتقاد که البته سازنده، در چهارچوب ادب و احترام و… باشد استقبال می‌کنیم.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه خبرنگاران ابراز داشت: روز خبرنگار روز ارج نهادن به زحمات طاقت فرسای شماست که همواره تلاش می‌کنید.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک