تشكر کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد پزشكيان از اظهارات نماينده ايلام در مجلس

این رویکرد شایسته، که مبتنی بر عدالت، شایسته‌سالاری و حفظ کرامت نیروهای متعهد و متخصص در درون سازمان‌ها است، بی‌تردید موجب افزایش بهره‌وری و کارآمدی هرچه بیشتر این نهادها در خدمت به آحاد ملت خواهد شد.

در پي اظهارات سارا فلاحي نماينده ايلام و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس كه گفته است” بعضا مشاهده شده در برخی سازمان های بزرگ، مدیران عامل، معاونین و نیروهای ستادی را  خارج از مجموعه آورده‌اند که این امر نوعی سرخوردگی و بی انگیزگی بین کارکنان آن سازمان را ایجاد کرده است” روابط عمومي كميته رفاه و تامين اجتماعي از مواضع وي تشكر كرد.

به گزارش عصر خبر، متن تشكر به شرح زير است:

بسمه تعالی

سرکار خانم دکتر سارا فلاحی نماینده محترم مردم شریف ایلام در مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام توجه و اهتمام سرکارعالی به مطالبه منطقی و تخصصی کارکنان مبنی بر بهره‌گیری از نیروهای توانمند و با‌تجربه درون‌سازمانی در مناصب مدیریتی، نه تنها نشان از درک عمیق شما نسبت به الزامات توسعه پایدار و ارتقای کارآمدی سازمان‌ها دارد، بلکه اقدامی امیدبخش در راستای تقویت انگیزه، ارتقای سرمایه انسانی و بهبود عملکرد مجموعه‌های کلان رفاهی و اجتماعی کشور است. این رویکرد شایسته، که مبتنی بر عدالت، شایسته‌سالاری و حفظ کرامت نیروهای متعهد و متخصص در درون سازمان‌ها است، بی‌تردید موجب افزایش بهره‌وری و کارآمدی هرچه بیشتر این نهادها در خدمت به آحاد ملت خواهد شد. امید است با استمرار این حمایت‌ها و پیگیری‌های ارزنده، شاهد تحقق هرچه بیشتر عدالت سازمانی و ارتقای سطح رفاه اجتماعی در کشور عزیزمان ایران باشیم. کمیته رفاه و تأمین اجتماعی، بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از رویکرد شایسته سرکار عالی در راستای دفاع از حقوق کارکنان سازمان‌ها، به‌ویژه در حوزه‌های کلیدی همچون حوزه رفاه و تأمین اجتماعی، اعلام می‌دارد.

با تجدید احترام و آرزوی توفیق روزافزون روابط عمومی کمیته رفاه و تامین اجتماعی

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک