از سوی شرکت امداد خودرو سایپا انجام می‌شود؛

اجرای طرح تخفیفی خدمات خودرو در محل برای زائران اربعین حسینی

شرکت امداد خودرو سایپا هم‌زمان با همایش پیاده‌روی سید و سالار شهیدان و هم‌راستا با ایفای مسئولیت‌پذیری اجتماعی، طرح تخفیفی خدمات خودرو در محل خود را در محدوده مشمول طرح اربعین حسینی به اجرا در آورده است.

به گزارش  سایپا نیوز،‌ شرکت امداد خودرو سایپا هم‌زمان با همایش پیاده‌روی سید و سالار شهیدان و هم‌راستا با ایفای مسئولیت‌پذیری اجتماعی، علاوه بر اجرای طرح خدمات امدادی در مسیرهای منتهی به مرز عراق، طرح تخفیفی خدمات خودرو در محل خود را در محدوده مشمول طرح اربعین حسینی به اجرا در آورده است. این طرح خدمت از ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد یافت.

 تخفیف 80 درصدی در اجرت خدمات و ایاب ذهاب رایگان از ویژگی‌های این طرح است که مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند از طریق تماس با شماره 02184444 و یا مراجعه به خدمات‌رسانان مستقر در پارکینگ‌ها و مراکز اختصاص یافته به این طرح، نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

 بسته‌های خدمات مورد نظر شامل تعویض باتری، روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا برای خودروهای شاهین، کوییک، خانواده ایکس 100 و ایکس 200  است.

خدمات و امداد اربعین حسینی، توسط نمایندگی‌های منتخب و با حضور ناوگان امدادی در مرزهای منتهی به عراق در حال اجرا است.

   انجام سرویس دوره‌ای، انواع تعمیرات سبک، نصب آپشن و بازدیدهای فنی از جمله خدمات قابل ارایه توسط واحد خدمات خودرو در محل شرکت امدادخودرو سایپا است که مشتریان عزیز گروه سایپا می‌توانند از این خدمات متنوع استفاده کنند.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک