پیام تبریک نایب رییس مجمع عالی نمایندگان کارگری به وزیر کار

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهم ترین،بزرگ ترین و حساس ترین وزارتخانه ها می باشد که ادامه مسیر سنگلاخی نیازمند تدبیر و اندیشه والا و نگاه خاص در مشارکت دادن تشکلات کارگری کارفرمایی در تصمیم گیری های کلان می باشد.

در پی رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، نایب رئیس مجمع عالی کارگران ایران در پیامی به دکتر میدری تبریک گفت.

به گزارش عصر خبر، متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدر جناب آقای احمد میدری

با سلام و احترام

️جلب رای اعتماد نمایندگان مجلس شواری اسلامی و سپردن سکان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت چهاردهم به حضرتعالی را که نوید بخش ایجاد تحول و تغییرات اثربخش و اقداماتی خلاقانه و مبتنی بر کارامدی به برنامه های آن وزارتخانه در راستای عدالت محوری و بسط و توسعه عدل و داد و نگاه یکسان به  جامعه بزرگ کارگری و همچنین مشارکت یکسان سه تشکل کارگری و توجه به اصل سه جانبه گرایی است، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهم ترین،بزرگ ترین و حساس ترین وزارتخانه ها می باشد که ادامه مسیر سنگلاخی نیازمند تدبیر و اندیشه والا و نگاه خاص در مشارکت دادن تشکلات کارگری کارفرمایی در تصمیم گیری های کلان می باشد تا با دیدگاه بلندو تدبیر ارزشمند و تجربه گراسنگی که از جنابعالی سراغ دارد این مسیر ها هموار و چالش ها و مشکلات به حداقل برسد . بی تردید تجارب و توانمندی های اجرایی و ارزشمند آن برادر بزرگوار در مسئولیت‌های مهمی که در همین حوزه  بر عهده داشته اید توأم با بکارگیری مدیران و مسئولان متعهد، متخصص،بدور از گرایش ها و وابستگی هاو  دغدغه مند، برنامه محور ، و مطابق با چشم اندازهای دولت محقق و رضایتمندی ملت شریف ایران که بیش از پنجاه درصد ان کارگری است را به همراه داشته باشد . از خداوند منان توفیقات روزافزون و موفقیت در این مسیر را خواستارم.

علی محمد عزیزی نایب مجمع عالی نمایندگان کارگران جمهوری اسلامی ایران و رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان ایلام

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک