خبر مهم برای این گروه از معلمان

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه پاداش پایان خدمت ۷۲ هزار بازنشسته پرداخت نشده است، گفت: تلاش می‌کنیم پاداش پایان خدمت و کسورات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته را به زودی پرداخت کنیم.

به گزارش خبرآنلاین،علی فرهادی درباره مابه التفاوت رتبه‌بندی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و همچنین پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۲ اظهار کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته در پرداخت‌های نیروی پرسنلی در وضعیت بهتری از سال گذشته قرار داریم.

ایرنا در خبری نوشت:وی افزود: ۲ اقدام مهم در بعد پرسنلی مانده که باید انجام دهیم، یکی پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲ است که حدود ۷۲ هزار نفر می‌شوند.ضمن عذرخواهی از این افراد، آموزش و پرورش متاسفانه هیچگاه قبل از شهریور یعنی نیمه اول سال را پرداخت نکرده است و البته این روند باید اصلاح شود.

سخنگوی آموزش و پرورش ادامه داد: اما درباره بازنشستگان ۱۴۰۲تلاش می‌شود که برای آن دسته از افرادی که تا پایان شهریور و پیش از سال تحصیلی بازنشسته شده‌اند را به زودی پرداخت کنیم.

فرهادی عنوان کرد: همچنین برای سایر افراد باقیمانده هم به زودی و در اولین موقع اعتبار را جذب می‌کنیم. اکنون هم سازمان برنامه و بودجه، خزانه داری و هم دولت پیگیر تخصیص این بودجه هستند.

تاریخ اجرای رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ لازم الاجرا شده است

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که کسورات رتبه‌بندی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ چه زمانی پرداخت می‌شود که بازنشستگان این ما به تفاوت را دریافت کنند، گفت: کسورات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به این جهت است که رتبه‌بندی در اسفند ۱۴۰۱ اجرا شده اما تاریخ اجرای رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ لازم الاجرا شده است.

سخنگوی آموزش و پرورش ادامه داد: به همین دلیل ما به تفاوت این مدت به دیون رفت، در سال ۱۴۰۲ بودجه همه افرادی که به رتبه‌بندی اعتراض داشتند را همه راپرداخت کردیم اما در خصوص بازنشستگان ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در واقع احکام بازنشستگی ناظر بر پرداخت‌های کسورات پرسنلی انجام شده به نحوی که البته ۲ سال کامل را پوشش نمی‌دهد. احکام رتبه‌بندی آنها صادر شده اما باید کسورات رتبه‌بندی را پرداخت کنیم.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک