۲ دستگاه VAR امشب وارد تهران می‌شود

محسن حکیم در پاسخ به این سئوال که دستگاه‌های جدید VAR چه زمانی وارد کشور خواهد شد، اظهار داشت: ۲ دستگاه جدید در راه ایران است که طبق برنامه باید حدود ساعت ۲۳ امشب وارد تهران شود.

مدیر پروژه فناوری کمک داور ویدئویی(VAR) در ایران گفت: ۲ دستگاه جدید در راه ایران است که اگر به موقع به ورزشگاه‌های مربوطه برسد، بازی‌های این هفته را پوشش خواهند داد.

محسن حکیم در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به این سئوال که دستگاه‌های جدید VAR چه زمانی وارد کشور خواهد شد، اظهار داشت: ۲ دستگاه جدید در راه ایران است که طبق برنامه باید حدود ساعت ۲۳ امشب وارد تهران شود.

وی ادامه داد: این ۲ دستگاه از طریق هواپیما و از کشور امارات به تهران می‌آید. هماهنگی‌های لازم برای ترخیص از گمرک صورت گرفته است و امیدواریم طبق برنامه در زمان مقرر در ورزشگاه‌های مربوطه تعبیه شود تا بتوانیم اقدامات بعدی را انجام دهیم و به پوشش هفته سوم لیگ برتر برسیم.
مدیر پروژه VAR اضافه کرد: یکی از نگرانی‌هایی که وجود دارد این است که در زمان مقرر ترخیص انجام نشود و با توجه به بُعد مسافت بین تهران و شهرهای مربوطه، این دستگاه‌ها به موقع در مقصد نباشد. یک دستگاه برای بازی خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن در نظر گرفته شده است و یک دستگاه دیگر هم باید به جنوب برود تا برای بازی استقلال خوزستان و استقلال استفاده شود.
حکیم افزود: تمامی اقدامات لازم در ورزشگاه‌هایی که بازی برگزار می‌شود، انجام شده است و اگر حدود ساعت ۷ صبح دستگاه‌ها در محل باشد، می‌توانیم در زمان مقرر VAR را آماده بازی کنیم.
بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و ذوب‌آهن ساعت ۱۹:۳۰ و دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه آغاز خواهد شد.

عضویت در تلگرام عصر خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
طراحی سایت و بهینه‌سازی: نیکان‌تک